Τελευταία Νέα
Συνέντευξη Σοφίας Καραχάλιου

Κι εκεί που κάποιοι διατείνονται μετά βδελυγμίας ότι οι νέοι δεν ονειρεύονται, δεν διεκδικούν, δεν αγαπούν, έρχονται οι μαγικοί στίχοι της σαν «από μηχανής Θεός», να αποδείξουν το ακριβώς αντίθετο!...
- Φεστιβάλ Λουτρακίου
- Ο Πασχάλης στο Ρυθμό Stage
- Μαρία Μαρκεσίνη Συνέντευξη
- Συνέντευξη Αφεντούλα Ραζέλη
- Μαρκόπουλος Ελεύθεροι Πολιορκημένοι
- Λάκης Χαλκιάς & Χαράλαμπος Γαργανουράκης Παρουσίαση
- Γιάννης Μαρκόπουλος συνέντευξη τύπου «Ελεύθεροι Πολιορκημένοι»
- Δημήτρης Μπάσης και η Ραλλία Χρηστίδου στο Ρυθμό stage
Cds νέες προτάσεις από το "Μουσικόραμα"

Ο Νοέμβρης των ματιών της Απόλλων Κουσκουμβεκάκης
Απόλλων ΚουσκουμβεκάκηςΟ Νοέμβρης των ματιών της «Ο Νοέμβρης των ματιών της»...

Μικρή Βαλίτσα Αλκίνοος Ιωαννίδης
ΑΛΚΙΝΟΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΜΙΚΡΗ ΒΑΛΙΤΣΑ Πέντε χρόνια μας χωρίζουν πια από τη «Νεροποντή»...
Συνεντεύξεις στο "Μουσικόραμα"

Μαρία Μαρκεσίνη Συνέντευξη
H εκ Κεφαλληνίας ορμώμενη (για να χρησιμοποιήσω την ξεχασμένη υπηρεσιακή...
Μουσικά άρθρα στο"Μουσικόραμα"

Η συμβολή της μουσικής στην ανάπτυξη του εγκεφάλου.
Πολλές σύγχρονες επιστημονικές εργασίες έχουν πλέον αποδείξει ότι η μουσική...
Μουσικές παρουσιάσεις απο το "Μουσικόραμα"
Μουσικόραμα είναι Χορηγός και προτείνει για την έξοδό σας
Άσιμος Νικόλας - Βιογραφικό & δισκογραφία
- Written by Super User
- Category: Βιογραφίες
«Είμαι πληνθέτης.
Όπου οι άλλοι τοποθετούν συν και λέγονται συνθέτες,
εγώ τοποθετώ πλην»
<<Ονομάζομαι Νικόλας Άσιμος.Ουχί Νίκος ουδέ Νικόλαος.Νικόλας και το Άσιμος με γιώτα.
Ουχί Ασίμος-ουδεμία σχέση έχω με τον Ισαάκ Ασίμωφ.Τώρα θα μου πεις γιατί το Άσιμος με γιώτα
Γιατί όταν λέμε "ο τάδε είναι άσημος τραγουδιστής..." η λέξη "άσημος" παίζει το ρόλο επιθετικού προσδιορισμού στη λέξη "τραγουδιστής" και γράφεται με ήτα. Ενώ το Άσιμος είναι όνομα ή καλύτερα επώνυμο και ουχί ο επιθετικός προσδιορισμός του εαυτού μου>>
Γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη το 1949 (20/8/49) από γονείς Κοζανίτες. Έζησε στην Κοζάνη μέχρι τα δεκαοχτώ του. Από μικρός έδειξε τον ανήσυχο χαρακτήρα του. Είχε μεγάλη αντίληψη. περιέργεια και ήταν πολύ φιλομαθής. Σαν μαθητής, του άρεσε να διαβάζει εξωσχολικά βιβλία και στο σχολείο ήταν από τους πρώτους μαθητές. Μελέτη ελάχιστη (κυρίως στο γυμνάσιο). Από μικρός ήταν ζωηρός, αμφισβητούσε, έψαχνε τη ζωή, θυμάται ο αδερφός του Δημήτρης Ασιμόπουλος.
Στο Δημοτικό κρατούσε τη σημαία. Στο γυμνάσιο δεν τα ήθελε καθόλου αυτά και καθησύχαζε τους γονείς του καθώς τον έβλεπαν να μην διαβάζει. Εγώ τα ξέρω, δεν παν να χτυπιούνται, εγώ θα γράψω στα γραπτά. Είχε πολύ μεγάλη σιγουριά για τον εαυτό του. Οι καθηγητές του ήταν διχασμένοι. Και τον συμπαθούσαν αλλά και δεν τον ανέχονταν, γιατί τους έμπαινε στα ρουθούνια (τους κριτικάριζε με τον τρόπο του.)
Έφηβος ασχολήθηκε με το σχολικό θέατρο (όπου θέατρο ο Νικόλας μέσα), με τον αθλητισμό, με το ποδόσφαιρο (τον είχαν ζητήσει στο σύλλογο της Κοζάνης αλλά δεν πήγε). Έγραφε στίχους. Δημιουργούσε ποιήματα με αφορμές διάφορες (σχολείο, κοινωνική ζωή, πόλη, έρωτας). Οι καθηγητές του γνωμάτευσαν ότι είχε πρόωρη ωριμότητα. Πολλές εκδηλώσεις του σχολείου του και εκτός γίνονταν με πρωτοβουλίες του.
Τα σχολικά βιβλία του τα διάβαζε ολόκληρα και δεν τα ξαναδιάβαζε (ή έριχνε καμιά ματιά). Τελειώνει το Λύκειο τότε Πρακτικό-Κλασσικό (θετικά μαθήματα- θεωρητικά μαθήματα). Ο Νικόλας τελείωσε Πρακτικό, μα επέλεξε θεωρητικές επιστήμες. Φροντιστήριο δεν πάτησε. Μαθαίνει (για τις τελικές εξετάσεις) τελευταία στιγμή τα Λατινικά, (τότε) μόνος του και μπαίνει στη Φιλοσοφική Θεσσαλονίκης, τμήμα Νεοεληνικό (1967). Ήθελε να πάει για δημοσιογραφία. Τελειόφοιτος ή απόφοιτος Λυκείου στελνει κάποιο γραπτό σε εφημερίδα της Θεσσαλονίκης χρησιμοποιώντας για πρώτη φορά το ψευδώνυμο Ασιμος. Το πραγματικό του επώνυμο ήταν Ασιμόπουλος. Όμως σιγά-σιγά σαν φοιτητής καθιερώνει το Ασιμος σαν επίσημο, η ταυτότητα του μένει κάποια στιγμή στην Ασφάλεια, δεν την αναζητεί. ώσπου γύρω στο ?86 εκδίδει ταυτότητα σαν Νικόλας Ασιμος.
Από το ξεκίνημα του σαν φοιτητής θέλησε να ξαναδημιουργήσει το Φοιτητικό θέατρο με δική του αίθουσα (θέατρο) στο πανεπιστήμιο (υπόγειο Φιλοσοφικής σχολής). Ανέβασαν 4-5 έργα: Αριστοφάνη, Μένανδρο, (το 1971, ο Φοιτητικός Θίασος ανέβασε τους Επιτρέποντες του Μενάνδρου), Μολιέρο στο στρατιωτικό θέατρο (τότε). Με το ξεκίνημα της φοιτητικής του καριέρας αγοράζει την πρώτη του κιθάρα. Έπαιζε στις ταβέρνες με τις παρέες του. Την κουβαλούσε πάντα μαζί του. Ήταν αυτοδίδακτος. Στη Θεσσαλονίκη δημιούργησε τρεις μπουάτ. Παράλληλα αρχίζουν οι πρώτες του εμφανίσεις στο αναψυκτήριο του Λευκού Πύργου και μετά στο Apple. Ερχόταν αντιμέτωπος με τις αρχές, τη Χούντα, γιατί δεν δέχονταν καμμιά λογοκρισία στα τραγούδια του και στα λεγόμενά του. Κυνηγήθηκε και χτυπήθηκε άγρια στα κρατητήρια της ασφάλειας.
Το 73 πήρε την πραμάτεια του και κατέβηκε στην Αθήνα για ανεύρεση καλύτερης τύχης. Εκεί κατά πρώτον ασχολήθηκε με το θέατρο (στη Θεσσαλονίκη τελείωσε μια ιδιωτική σχολή Δραματικής Τέχνης). Συμμετείχε στο έργο Τσιρκολάνοι του Γιώργη Χριστοφιλάκη που ανέβηκε στο Θέατρο Στοά. Μετά απ αυτό αρχίζει την καλλιτεχνική του καριέρα στην Αθήνα. Συνεργάστηκε με επώνυμους και ανώνυμους τραγουδιστές: Λήδα, Σπύρος, Ζωγράφος, Τζαβέλλας, Ζουγανέλλης, Μπουλάς, Αδριανός, Τόλης κ.α. Εμφανίζεται στην Πλάκα. σε συνεργασία με τραγουδιστές, ηθοποιούς, συνθέτες, παρουσιάζοντας έναπρόγραμμα με μουσική, κείμενα, σκετς και ντοκουμέντα κόντρα στο κατεστημένο: 5η εποχή, 11η εντολή, Χνάρι, Μουσικό Θέατρο Φτώχειας, Σούσουρο. Το πρώτο αυθεντικό μουσικό καφενείο, συνεργατικός θίασος μουσικών. Πολλά και γνωστά ονόματα ανάμεσα στους τότε συνεργάτες του : Γκαιφύλιας (το 1973), Τραντάλης, Πανυπέρης, Φινίκης, Μουζακίτης, Σπυρόπουλος κ.α. Η συνεργασία όμως χάλαγε στο ξεκίνημά της, λόγω του ασυμβίβαστου χαρακτήρα του. Ίδρυσε μόνος του πολλές μπουάτ (Πλάκα, Εξάρχεια και αλλού). Με το σχήμα ?Για ένα πολιτικό καφενείο δίνει παραστάσεις στον πεζόδρομο της Μνησικλέους για να συμβάλουμε έμπρακτα κι εμείς οι καλλιτέχνες στην ανατροπή των καταπιεστών του λαού μας. Δημιούργησε την Exarchia Square Band και συμμετείχε σε συναυλίες, εκδηλώσεις κοινωνικοπολιτικές, μουσικοθεατρικά σχήματα, θέατρο του δρόμου (στη Βουκουρεστίου), διάφορα δρώμενα. Συνεργάστηκε κατά καιρούς με πολλά σχήματα και καλλιτέχνες. Τα τελευταία χρόνια ήταν αρκετά κοντά με την Κατερίνα Γώγου.
Έγραφε πολλά τραγούδια που τα ηχογραφούσε σε κασέτες μόνος του (σε στούντιο φίλων του): η πρώτη του ήταν η παράνομη κασέτα Νο 000001 - με το βαρέλι που για να βγει το σπάει (συνολικά κυκλοφόρησε 8 διαφορετικές κασέτες). Τις κυκλοφορούσε(τις διακινούσε) ο ίδιος στα Προπύλαια, στο Πολυτεχνείο, στα Εξάρχεια, στο Μοναστηράκι, στο Λυκαβητό, στις διάφορες συναυλίες (έξω από το χώρο τέλεσής τους). Γύρω στο 83 ανοίγει ένα μαγαζάκι στα Εξάρχεια, στην Καλλιδρομίου στο ύψος της Ζωοδόχου Πηγής (στον ίδιο χώρο σήμερα υπάρχει κάποιο cafe). Το ονομάζει Χώρο προετοιμασίας. Ήταν μαγαζί και σπίτι. Ήταν το πιθάρι του σύγχρονου Διογένη. Εκεί έγραφε, συνέθετε τα τραγούδια του, πουλούσε βιβλία, παιχνιδάκια για τα παιδιά, πρόχειρα κοσμήματα κατασκευής γνωστών του, κασέτες δικές του κυρίως, φωτιστικά, πήλινα, κάρτες παλιές και πολλά άλλα. Γύριζε με ένα ποδήλατο στο οποίο είχε δέσει ένα καφάσι για την μεταφορά της δουλειάς του και των ειδών του μαγαζιού του.
Από την σχέση του με τη Λίλιαν Χαριτάκη γεννιέται το 1976 η κόρη του. Ήταν αντίθετος με τους θεσμούς της σημερινής κοινωνίας (γάμος, παιδεία, θητεία στο στρατό, εμπορικά κυκλώματα κ.λ.π.)
Το 1974 εκδίδει με τη ΛΥΡΑ - ZODIAC τον πρώτο του δίσκο 45 στροφών (Ρωμιός- Μηχανισμός).
Το 1983 κυκλοφορεί δίσκο 33 στροφών με την ΜΙΝΟΣ(ΞΑΝΑΠΕΣ ΤΟ).
Το 1980-81 γράφει ένα βιβλίο με τον τίτλο ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΚΡΟΚΑΝΘΡΩΠΟΥΣ και το κυκλοφόρησε σε ελάχιστα αντίτυπα (έκδοση ανέκδοτο απλή, πρόχειρη).
Στρατιωτικό : 1978-79 Αρχίζει η διαδικασία για την επίτευξη του στόχου του 'να μην υπηρετήσει'. Παίρνει οριστικά απολυτήριο- δεν ξέρω πότε- λόγω 'ψυχο... συνδρόμου'. Απολυτήριο σχιζοειδούς ψυχώσεως: 'Ψυχωσική συνδρομή σχιζοφρενικού τύπου' ή κατά το Νικόλα: 'Σχιζοφρενοβλαβίωση'.
24/10/1977 Φυλακίζεται μαζί με 5 άλλους εκδότες-συγγραφείς. Αιτία: εξέχουσες προσωπικότητες που επηρεάζουν Σκοπιμότητα: εκλογές Νοέμβρη 1977
24/12/1977 Η αποφυλάκισή του.
Μια φορά νοσηλεύτηκε στο ΔΑΦΝΙ για ένα διάστημα λίγων ημερών, όπου οδηγήθηκε βίαια (ως συνήθως) ώσπου το 1987 οδηγήθηκε στις φυλακές του Κορυδαλλού με την κατηγορία του βιασμού γυναίκας (παλιάς φιλενάδας του). Από τότε αρχίζει ο ψυχολογικός κατήφορος του Ασιμου. Βγαίνει από τη φυλακή με χρηματική εγγύηση. Δε θα μπορέσει όμως να 'χωνέψει' την κατηγορία αυτή. Η εκκρεμούσα δίκη μαζί με τα άλλα προβλήματα που ήταν πολλά, συσσωρεύτηκαν μέσα του, ξεπέρασε κάπου τον εαυτό του.
Έτσι στις 17 Μάρτη 1988 βρέθηκε κρεμασμένος σπίτι του. Ήταν η τελευταία του Βόλτα. Προηγουμένως είχε επανειλημμένα τηλεφωνήσει απεγνωσμένα σε φίλους...
Παρακάτω θα βρείτε τους τίτλους των τραγουδιών του Νικόλα του Άσιμου στις οκτώ κασέτες που παρήγαγε και πουλούσε ο ίδιος:
000001 - Κασέτα με το βαρέλι (που για να βγει το σπάει)
Την κυκλοφόρησε το 1978
Πλευρά Α:
1. Μηχανισμός
2. Ρωμιός
3. Παπάς
4. Τιράντες
5. Σιορ Ιδιοκτήτης
6. Βαρέλι, πιάστηκα σκοινί κορδόνι
7. Θα το δείξει ο καιρός
Πλευρά Β:
1. Δεν πα να μας χτυπάν
2. Θανάσαινα
3. Έλα κουτέ (στίχοι Αργύρης Μαρνέρος)
4. Καλέ στρατιώτη
5. Σαν θα με καλέσει η πατρίδα
6. Μην καρτεράτε
7. Παράτα τα
asimos000002 - Είμαι παλιάνθρωπος
Την κυκλοφόρησε το 1979
Πλευρά Α:
1. Ουλαλούμ (στίχοι Γιάννης Σκαρίμπας)
2. Σαν τα παραμύθια
3. Σχιζοφρενοβλαβίωση
4. Η γαλανόλευκος
Πλευρά Β:
1. Είμαστε τρομοκράτες
2. Κουρδιστέ χαμάλη
3. Να μην αρχίσεις να ξεφτάς
4. Γιουσουρούμ
000003 - Γιατί φοράς κλουβί
Την κυκλοφόρησε το 1979
Πλευρά Α:
1. Της κολοφωτιάς
2. Της επανάστασης
3. Χαμογέλα
Πλευρά Β:
1. Με μπαταρία
2. Μόρο
3. Μαραθωνοδρόμος (στίχοι Αργύρης Μαρνέρος)
4. Ιδιαίτερος χαβάς
000004 - Κλάστε ελευθέρως
Την κυκλοφόρησε το 1979
Πλευρά Α:
1. Πανηγύρι
2. Ματογυάλια
3. Την αντίσταση βαρέθηκα
4. Μου λες πως σε παραμελώ (μουσική Νίκος Δεληγιάννης)
Πλευρά Β:
1. Πουτσομουνοσονάτα - Αμανές Mουνακόπουτσα
2. Στων συντρόφων μου τις μύτες
3. Το φανάρι
4. Παράτα τα
000005 - Ο σάλιαγκας
Την κυκλοφόρησε το 1986
Πλευρά Α:
1. Καυσαεριώδεις θυμιάσεις (Η αρκούδα)
2. Χάνι μπάνι
3. Λάντζα γιόγκα
4. Στην πιο σκληρή σου φάμπρικα
5. Δεν αποκαρδιώθηκα
6. Ο σάλιαγκας
7. Καμιά φορά
Πλευρά Β:
1. Δεν μου 'χει μείνει φωνή
2. Blues μπουζ
3. Μου βγήκες στο μπαλκόνι
4. Παξιμαδάκι
5. Όλα τα 'χαμε
000006 - Η ζαβολιά
Την κυκλοφόρησε το 1986
Πλευρά Α:
1. Σταυραϊτέ
2. Τη φάτσα μου την έδειξαν
3. Θα σου κλέψω το σακάκι
4. Ο άτριχος πίθηκος
5. Στο φαλημέντο
Πλευρά Β:
1. Τα αδιέξοδα σου
2. Πινακωτή
3. Ο μπουμπούνας
4. Η ζαβολιά
5. Βενσερέμος
6. Όλοι δηλώνετε ιδιότητα
000007 - Πάλι στην ξεφτίλα
Την κυκλοφόρησε το 1986
Πλευρά Α:
1. Είσαι παιδί ωραίο
2. Τα βλαχαδερά
3. Δωμάτιο στο Άμστερνταμ
4. Ούζα
5. Τι πα να πει γυναίκα
6. Πάλι στην ξεφτίλα
Πλευρά Β:
1. Τραβεστί
2. Μάρα
3. Σε ζελοφάν
4. Σα το Δευκαλίωνα
5. Πως θες να πάμε μαζί
000008 - Στο φανάρι του Διογένη
Την κυκλοφόρησε το 1987
Πλευρά Α:
1. Μπαγάσας
2. Πανηγύρι
3. Ουλαλούμ (στίχοι Γιάννης Σκαρίμπας)
4. Λίνα
5. Δεν θέλω καρδιά μου να κλαις
6. Τρομοκράτες
Πλευρά Β:
1. Πας φιρί - φιρί
2. Ωιμέ
3. Εγώ με τις ιδέες μου
4. Μπαταρία
5. Γιουσουρούμ
6. Πολεμάτε κοιμισμένα
7. Το φανάρι του Διογένη
ΔισκογραφίαΠροσωπικοί Δίσκοι
-Ο Νικόλας Άσιμος ηχογραφούσε, αρχικά, μόνος του τα τραγούδια του σε κασσέτες και τα διακινούσε ο ίδιος ή μέσω φίλων του, εκεί που αυτός γούσταρε μακρυά από τα συμφέροντα και τους περιορισμούς που επιβάλλει η συνεργασία με οποιαδήποτε δισκογραφική εταιρεία. Την πρώτη κασσέτα που ηχογράφησε την ονόμασε "παράνομη κασσέτα No.000001"(κασσέτα με το βαρέλι που για να βγει το σπάει). Στο εξώφυλλο της επανέκδοσης αυτής της κασσέτας ο Νικόλας γράφει.
Ακολούθησαν οι παράνομες κασσέτες 000002, 000003 και 000004 με τους τίτλους: "Είμαι παλιάνθρωπος", "Γιατί φοράς κλουβί" και "Klaste eleftheros".
Το επόμενο τρίο κασσετών, δηλαδη οι κασσέτες 000005, 000006 και 000007 ονομάστηκαν: "Ο Σάλιαγκας", "Η Ζαβολιά" και "Πάλι στην Ξεφτίλα" αντίστοιχα.
Οι δυο τελευταίες κασσέτες ήταν η 000008, "Το Φανάρι του Διογένη" και η 000009, "Ο Ξαναπές". Οι κασσέτες αυτές περιέχουν τις πρώτες ηχογραφήσεις των αντίστοιχων δίσκων.
-Στα 1982 ο Νικόλας υπογράφει ένα συμβόλαιο με την ΜΙΝΟΣ και βγάζει τον πρώτο του δίσκο στο τέλος της χρονιάς. "ΞΑΝΑΠΕΣ" ο τίτλος του και συμμετέχουν η Χαρούλα Αλεξίου με 2 τραγούδια καθώς και ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου. Ξεχωρίζει στο οπισθόφυλλο το σημείωμα του ίδιου του Νικόλα.
-Το 1987 δίνει ως συνθέτης 5 τραγούδια στο Βασίλη Παπακωνσταντίνου για τον δίσκο "ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ".
-Το 1989 κυκλοφορεί από τη ΜΙΝΟΣ το δεύτερο του προσωπικό LP: "Το Φαναρι του Διογένη". Ο Νικόλας δεν βρίσκεται όμως πια στη ζωή. Η Σωτηρία Λεονάρδου (που από λάθος (;) αναγράφεται στο οπισθόφυλλο του δίσκου ως Σοφία) ερμηνεύει 2 τραγούδια και αναφέρει χαρακτηριστικά ότι : "Έγινε παρέμβαση από την εταιρία. Τα τραγούδια του είτε κόπηκαν είτε ωραιοποιήθηκαν". Επισήμως, στις ηχογραφήσεις για τις κασέτες στηρίχθηκε αυτός ο δίσκος, με υλικό (πολυκάναλες μπομπίνες) από το αρχείο της φίλης του Πόλυς Καλαντζή, μουσική επιμέλεια των Θ. Παπαδόπουλου, Δ. Τράνταλη και προσωπική φροντίδα του Βασίλη Παπακωνσταντίνου.
-Τέλος το 1992 κυκλοφορεί απ'ο την ΜΒΙ ο τρίτος δισκος του Νικόλα με τίτλο: " Στο φαλημέντο του κόσμου ". Το ομώνυμο τραγούδι ερμηνεύει ο Παπακωνσταντίνου που συμμετέχει με 2 τραγούδια. Τα υπόλοιπα 7 τραγούδια τα ερμηνεύει ο ίδιος ο συνθέτης. Επισήμως πάλι, κρατήθηκαν παντού τα όργανα από την αυθεντική ηχογράφηση, όσα παρουσίαζαν μια ηχογραφική μουσική και ρυθμική επάρκεια και προστέθηκε το παίξιμο άλλων μουσικών με ενορχηστρωτή τον κιθαρίστα Χριστόφορο Κροκίδη και ηχολήπτη το Σάκκη Τρίκκη.
Αρναούτης Δημήτρης - Βιογραφικό & δισκογραφία
- Written by Super User
- Category: Βιογραφίες
Ο Δημήτρης Αρναούτης γεννήθηκε στον Χολαργό Ο Δημήτρης Αρναούτης γεννήθηκε στον Χολαργό Αττικής την ηρωική επέτειο της 21ης Απριλίου του 1981, τη χρονιά των σεισμών. Μεγάλωσε (λέμε τώρα) στην Νέα Φιλαδέλφεια, ενώ η καταγωγή του η βαθυτέρα είναι απ’ το Βασιλίτσι και το Τρίκορφο Μεσσηνίας.
Ο Δημήτρης Αρναούτης γεννήθηκε στον Χολαργό Οι μπουγάτσες, το γαλακτομπούρεκο, η fanta με ανθρακικό, το παστίτσιο της μαμάς και οι κατάξανθες γκόμενες των περιοδικών και του σινεμά απασχόλησαν κυρίως τις πρώτες ανήσυχες στιγμές του. Παιδικό σταθμό, νήπιο και δημοτικό ήταν εξαιρετικά ταλαντούχος και ξεχώριζε κυρίως λόγω ύψους, στο δημοτικό δε, αριστούχος, παραστάτης στις εθνικές παρελάσεις, με έφεση στα φιλολογικά μαθήματα.
Στην 4η δημοτικού εγγράφεται στο παράρτημα του εθνικού ωδείου στην Ν.Φ. στο τμήμα κλασικής κιθάρας και στην 5η ερωτεύεται την Ναντίν, καθώς και γράφεται στην Φ.Ε.Α., τοπική ομάδα καλαθοσφαίρισης, καθώς μετα απ’ την φαντασία του Disney (The rite of spring – Igor Stravinsky) και τον ελληνικό ασπρόμαυρο κινηματογράφο, γνωρίζει την ύπαρξη του κατάμαυρου Michael Jordan. Στο μέλλον θα μεταγραφεί στον Α.Ο.Ν.Φ., στην Α.Ε.Κ. για να καταλήξει στα 14 του στον Ιωνικό Ν.Φ. που θα τον αφήσει (καθώς και το άθλημα) στα 17. Στο διάστημα του δημοτικού γαλουχήθηκε απ’ την δισκοθήκη του πατέρα του Αντωνίου (δικαστικού υπαλλήλου στο αρχείο του εφετείου Αθηνών), 700 δίσκοι προς ανακάλυψιν σχεδόν όλου του φάσματος της ξένης και διεθνής μουσικής. Το ωδείο το σταματάει στο γυμνάσιο, έχοντας μέσα σε 4 χρόνια περάσει στην τάξη της 3ης μέσης και ήδη απ’ το δημοτικό έχει φτιάξει τα πρώτα τραγούδια με ξένο στίχο, (κυρίως αντιγραφές από Beatles, Pink Floyd κλπ), πράγμα που συνέχισε ως τα 17 του.
Στα 15 του γνώρισε τον Δημήτρη Σινάνογλου και εκείνος άρχισε να τον πείθει να γράφει ελληνικά, συστήνοντάς του έντεχνους τραγουδοποιούς της δεκαετίας εκείνης. Λίγο μετά ανακάλυψε «Τα παράλογα» και τον «Μεγάλο Ερωτικό» του Χατζιδάκι και στράφηκε αποκλειστικά στον ελληνικό στίχο.
Στα 17 ερωτεύτηκε την Σταυρούλα κι άρχισαν οι 2 Δημήτρηδες με ντράμμερ τον αδερφό του Πάνο να κάνουν τις πρώτες εμφανίσεις (1997 – 2000), καθώς και τα πρώτα σοβαρά ντέμο. Το 1999 ξεερωτεύτηκε την ακατανόμαστη πλέον, κι ανακάλυψε τον Τάσο Λειβαδίτη. Μελοποίησε έναν μικρό κύκλο ποιημάτων του (που στο μέλλον τον παρουσίασε ζωντανά με βιολί – φλάουτο – κλασσική κιθάρα – φωνή) καιστην συνέχεια μελοποίησε αρκετούς ποητές, γράφοντας ο ίδιος ελεύθερη ποίηση.
Το 1999 με 2001 τελείωσε το Ι.Ε.Κ. συντήρησης έργων τέχνης, με διαρκη εξάσκηση στο ελεύθερο σχέδιο.
Το 2000 ξαναγράφτηκε στο ωδείο για να πάρει το δίπλωμα κλασικής κιθάρας το 2004, με άριστα παμψηφεί και τον Κώστα Κοτσιώλη στην επιτροπή, καθώς και το ειδικό δίπλωμα αρμονίας.
Απ το 2000 είχε φτιάξει συγκρότημα με τον Ορέστη Ντάντο και τον Δημήτρη, τους «Ρίξε το πέντε» (από στίχο του Μίλτου Σαχτούρη), το οποίο κράτησε απ’ το 2000 ως το 2006. Εκδόθηκε ο δίσκος με δικό τους υλικό «Μεταξωτές κορδέλλες» (ΗΧΟΤΡΟΝ) το 2004 και πριν εκδοθεί κι ο 2ος , διαλύθηκαν, ακολουθώντας σόλο καριέρες (λέμε τώρα).
Το 2007 ερωτεύτηκε τη Στέλλα και ασκήθηκε πολύ στη σύνθεση τραγουδιών, είτε στο ιδίωμα της μπαλλάντας (Β. Dylan) είτε σε πιο δύσκολα έργα μουσικής δωματίου και πειραματικά (F. Zappa). Την ίδια χρονιά, μετά από «γύρα» σε μαγαζιά και καλλιτέχνες καταξιωμένους που του λέγαν θετικά λόγια, γνώρισε τον Μανώλη Φάμελλο, μέσω ενός ντέμο του, ο οποίος τον σύστησε στην ΛΥΡΑ και του έκανε παραγωγή με τίτλο «Το πρώτο μου album» (ΛΥΡΑ 2008), έργο σε στίχους μουσική κι ερμηνεία του Αρναούτη, στο οποίο συμμετείχε ο Φάμελλος κι ο Γιάννης Κότσιρας ερμηνευτικά σε δύο κομμάτια.
Το 2010 κυκλοφόρησε η 2η δισκογραφική του δουλειά με τίτλο «Τα όνειρα δεν ξυπνάνε» πάλι απ’ την ΛΥΡΑ, σε στίχους – μουσική – ενορχήστρωση – ερμηνεία και παραγωγή δική του. Ο Δημήτρης Αρναούτης απ’ το 2003 ως και σήμερα εργάζεται ως καθηγητής κιθάρας όλων των ειδών σε ωδείο και σε ιδιαίτερα.
Αρλέτα Βιογραφικό και Δισκογραφία
- Written by Δημήτρης Κραουνάκης
- Category: Βιογραφίες
46 ΧΡΟΝΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ..Την Αρλέτα την πρωτό συναντήσαμε πριν από σαράντα έξι χρόνια σε μια μπουάτ στην Πλάκα. Τότε που όλοι μας ανακαλύπταμε τους ποιητές στριμωγμένοι σε μια αίθουσα 4Χ5 με την βοήθεια μιας φωνής και συνοδεία πιάνου και κιθάρας, τότε που αντέχανε ακόμα τα νεοκλασικά στην αντιπαροχή και μέσα σ αυτά οι μπουάτ όπου όλοι μας πλάθαμε με την φαντασία μας τους δικούς μας ήρωες, τότε που ματώνανε τα πεζοδρόμια από τις διαδηλώσεις, τότε που όλοι τα βράδια ξεδιψούσαμε με το τραγούδι σε μια μπουάτ.
Και η Αρλέτα ήταν εκεί.. Η κορυφαία των μπουάτ…
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Μέχρι την εφηβεία της έζησε στην Αγίου Κωνσταντίνου στο Μεταξουργείο. Μετά και για πολλά χρόνια στην αγαπημένη της περιοχή τα Εξάρχεια, τα τελευταία πέντε-έξι χρόνια ζει στην πλατεία Κυψέλης..
«Μικρή ήθελα να γίνω..λούστρος!!» γράφει κάπου. «Το εξάσκησα το επάγγελμα από τα πέντε μου ως τα οκτώ καταστρέφοντας πολλά παπούτσια και κάλτσες! Μετά ήθελα να γίνω..άλογο! Αρκετά αργότερα ήξερα τι ήθελα να κάνω. Ηθελα να σπουδάσω ζωγραφική και έγινα.. τραγουδίστρια!!!»
Η Αρλέτα από την σχολή Καλών Τεχνών βρέθηκε στο τραγούδι.. Από το εργαστήρι του ζωγράφου Γιάννη Μόραλη στα χέρια του Γιώργου Παπαστεφάνου και του παραγωγού Αλέκου Πατσιφά.
Πρώτος δίσκος το 1966 «Αρλέτα» με αγαπημένα τραγούδια των: Γιάννη Σπανού, Νότη Μαυρουδή, Νίκου Χουλιάρα, Γιώργου Κοντογιώργου. Ξεχώρισαν: «Μια φορά θυμάμαι», «Τις άδειες νύχτες», «Το πέτρινο χαμόγελο» κα
Πρώτη εμφάνιση στην μπουάτ «Νεφέλες» και μετά στην «Παράγκα», στα «Ταβάνια» - την ωραιότερη, όπως λέει μπουάτ της Πλάκας που είχε διακοσμήσει ο Γιάννης Τσαρούχης - μέχρι που η δικτατορία αποφάσισε να της απαγορεύσει να τραγουδά…
«Δεν μπορούσαν να με κατατάξουν» λέει, «Αυτό ήταν το έγκλημα μου!. Ημουν ακατάτακτη! Θα τους άρεσε να ξέρουν προς τα που πάω, δεξιά, αριστερά, στη μέση.. Εγώ δεν πήγαινα πουθενά!!»
Μετά από ένα περίπου χρόνο επιστρέφει στις μπουάτ και στο στούντιο όπου τα επόμενα χρόνια ηχογραφεί τους δίσκους: «Αρλέτα 2», «Στο ρυθμό του αγέρα» [1968], «12+1 τραγούδια του Μάνου Χατζιδάκι» [1969], «Εξι μέρες» [1970].
Με την μεταπολίτευση, μετά από πρόσκληση του Ζώρζ Μουστακί τραγουδά στο θέατρο «Bobino» στο Παρίσι.
Επιστρέφοντας ηχογραφεί την «Τρίτη Ανθολογία» [1975] του Γιάννη Σπανού για να ακολουθήσουν συνολικά δέκα οκτώ προσωπικοί δίσκοι: «Ταξιδεύοντας» [1976], «Romancero gitano» [1978] του Μίκη Θεοδωράκη, «Ένα καπέλο γεμάτο τραγούδια» [1981], «Περίπου» [1984], «Τσάϊ Γιασεμιού» [1985], «Ζητάτε να σας πώ» [1987], «Δέκα και μία νύχτες» [1989], «Εκτός έδρας» [1989], «Ασε τα κρυφά κρυμμένα» [1991], «Μετά τιμής» [1993], «Εμπορος ονείρων» [1995]. Πολλές ήταν και οι συμμετοχές της σε δίσκους: «Β ανθολογία» [1968] του Γιάννη Σπανού, «Παιδί της γής» [1977] του Νότη Μαυρουδή σε ποίηση Μάνου Χατζηδάκι, «Ερωφίλη» [1970] του Νίκου Μαμαγκάκη, «Δεν έχω ιδέα» [1989] του Σταμάτη Κραουνάκη, «Ανέκδοτες ηχογραφήσεις» [1991] της Ελένης Καραϊνδρου κα
Τα περισσότερα τραγούδια ήταν δικά της, στίχοι και μουσική. Συνεργάστηκε όμως και με πολλούς συνθέτες: Μάνος Χατζιδάκις, Μίκης Θεοδωράκης, Γιάννης Σπανός, Νίκος Μαμαγκάκης, Νότης Μαυρουδής, Νίκος Χουλιάρας, Γιώργος Κοντογιώργος, Ελένη Καραϊνδρου, Σταμάτης Κραουνάκης και βέβαια με τον Λάκη Παπαδόπουλο - τον Λάκη με τα ψηλά ρεβέρ - που σηματοδότησε την «επιστροφή» της το 1984-1985 με δυο επιτυχημένους δίσκους: «Περίπου», «Τσάϊ γιασεμιού» [ξεχώρισαν η «Σερενάτα», «Τσάϊ γιασεμιού», «Τα ήσυχα βράδυα», «Βatida de coco» κα.].
Η πορεία της Αρλέτας εκτός από τους δίσκους περιλαμβάνει ζωντανές εμφανίσεις σε μπουάτ, μουσικές σκηνές, συναυλίες σε όλη την Ελλάδα, Κύπρο, Παρίσι, Λονδίνο, Μόναχο, Στοκχόλμη, Τορόντο κα
Παράλληλα με το τραγούδι έχει σχεδιάσει εξώφυλλα δίσκων και έχει εικονογραφήσει βιβλία. Για δυο χρόνια είχε την δική της ραδιοφωνική εκπομπή, ενώ το 1997 κυκλοφόρησε το βιβλίο της «Από που πάνε για την άνοιξη» [Εκδόσεις Καστανιώτη] με στίχους, πεζά αλλά και ζωγραφιές.
Η Αρλέτα στα σαράντα έξι χρόνια αυτής της πορείας τουλάχιστον πέντε φορές σταμάτησε να τραγουδά..
«Εκεί που νόμιζα ότι έχω τελειώσει», λέει « κάτι γινόταν και ξανάρχιζα! Ημουνα εντελώς ακατάλληλη γι αυτό για το οποίο ξεκίνησα να κάνω!.. Δεν διαθέτω κανένα από τα προσόντα που έπρεπε να διαθέτει μια τραγουδίστρια. Ασχημη δεν ήμουν αλλά δεν ήμουν καθόλου κοκέτα. Επέμενα να παίζω κιθάρα και όχι ορχήστρα.Τα γούστα μου ως προς τα τραγούδια ήταν εξαιρετικά αυστηρά - κυρίως ως προς τον στίχο. Ημουνα πολύ κακή στις δημόσιες σχέσεις.. Τώρα πως βρίσκομαι ακόμα εδώ και σας.. βασανίζω, εσείς φταίτε, όχι εγώ!!»
Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΣΤΟ ΒΟΛΟ..
Η Αρλέτα πριν τέσσερα χρόνια σταμάτησε και πάλι να τραγουδά, αυτή την φορά όμως όχι με την θέληση της… Ηταν 11 Φεβρουαρίου του 2008, τρία λεπτά πριν ανέβει στην σκηνή του Δημοτικού θεάτρου του Βόλου όταν υπέστη βαρύ εγκεφαλικό με αποτέλεσμα να εισαχθεί εσπευσμένα στο νοσοκομείο του Βόλου όπου οι γιατροί όλη την νύχτα έδωσαν μάχη στο χειρουργείο να την κρατήσουν στην ζωή. Η Αρλέτα πάλεψε πολλούς μήνες στο νοσοκομείο του Βόλου και σε νοσοκομεία της Αθήνας. Και τα κατάφερε..Το εγκεφαλικό που λίγο έλειψε να της στερήσει τη ζωή, δεν τις «άφησε» τίποτα!. «Μια περίπτωση στο εκατομμύριο», είπαν οι γιατροί!!..
«Όταν συνήλθα ήμουν τελείως παράλυτη και δεν πίστευα ότι θα μπορέσω να ξαναστηθώ στα πόδια μου.. Το ότι σώθηκα είναι σίγουρα θαύμα. Εκανα ένα χρόνο να σταθώ στα πόδια μου μετά από έξι μήνες στα νοσοκομεία. Ηταν μια τρομακτική εμπειρία.. Βγήκα από τα «πέτρινα χρόνια» μου με.. χρέη προς όλους όσους στάθηκαν δίπλα μου και τους ευχαριστώ από καρδιάς, ως τον τελευταίο που μου έστειλε email ή έκανε μια προσευχή όταν την χρειαζόμουν τόσο. Και ήταν πολλοί! Περισσότεροι από όσους θα μπορούσα να φανταστώ!. Ζητώ συγνώμη δεν το ήξερα! Ελπίζω κάτι να τους προσφέρω και εγώ με το τραγούδι μου… Και πάλι χαίρετε φίλοι μου. Ευχαριστώ από καρδιάς!.»
Είχα την ατυχία αυτή η περιπέτεια να συμβεί στην πρώτη μου συνεργασία με την Αρλέτα.
Την γνώρισα – από κοντά - για πρώτη φορά το 1989 όταν είχε έρθει στην μπουάτ «Αυλαία» που είχα τότε, να δει τον φίλο της τον Λάκη Παππά.Της πρότεινα να συνεργαστούμε, δεν ήθελε, δεν της άρεσε ο χώρος - ένα παλιό ψηλοτάβανο νεοκλασικό- της άρεσαν όμως τα..υπόγεια του σπιτιού!!Τα παλιά καταφύγια στην Γερμανική κατοχή με τα ξύλινα υποστυλώματα. Φυσικά δεν της έκανα τότε το χατήρι να μεταφέρω την μπουάτ στο..υπόγειο!!! Τα επόμενα χρόνια συναντηθήκαμε μερικές φορές και κουβεντιάζαμε για κάποιες δουλειές που όμως δεν προχωρούσαν.. Ισως γιατί συνεργαζόμουν επί 22 χρόνια με την άλλη μεγάλη του «νέου κύματος» την Καίτη Χωματά..Βέβαια αυτές οι δύο δεν είχαν να χωρίσουν τίποτα.. Η Καίτη είχε μείνει στο «νέο κύμα».. Με αυτό ξεκίνησε σε αυτό έμεινε πιστή μέχρι το τέλος της.. Η Αρλέτα γρήγορα ξέκοψε από αυτό, προχώρησε σε άλλους, διαφορετικούς μουσικούς δρόμους, πιο σημερινούς..
Πριν τέσσερα χρόνια – δεν ξέρω πως - τελικά αποφασίσαμε να συνεργαστούμε για πρώτη φορά.. Πάντα την αγαπούσα την Αρλέτα όπως και κάθε άνθρωπο που πηγαίνει κόντρα στο ρεύμα, κάθε άνθρωπο που προχωρά – όπως το λέει η καρδιά του – μακρυά από κυκλώματα, μικρότητες, κακίες, υπολογισμούς..
Ετσι τον Φεβρουάριο του 2008 βρεθήκαμε στον Βόλο..
Το μεσημέρι εκείνης της ημέρας περπατήσαμε μαζί στην παραλία –με ψιλόβροχο- πηγαίνοντας για φαγητό σ ένα μικρό ταβερνάκι.. Με ενθουσιασμό μιλάγαμε για μια συναυλία που ήθελα να κάνουμε στο «Ηρώδειο»..Το απόγευμα για δυο ώρες τραγουδούσε στην σκηνή του θεάτρου στην πρόβα, ενθουσιάζοντας τους τεχνικούς και τις ταξιθέτριες.. Και ύστερα ήρθε αναπάντεχα το σοκ.. Τρία λεπτά πριν βγει στην σκηνή του Δημοτικού θεάτρου, το εγκεφαλικό, η μεταφορά της στο νοσοκομείο του Βόλου, η αξονική, η εκτεταμένη κρανιοεγκεφαλική αιμορραγία και ο αγώνας των γιατρών στο χειρουργείο όλη την νύχτα να την κρατήσουν στην ζωή και στην συνέχεια η εντατική και αυτή η τρομερή αναμονή για τα επόμενα πολλά 24ωρα...
Tρεiς μέρες μετά έφυγα από τον Βόλο και ήταν σαν να άφηνα εκεί ένα δικό μου άνθρωπο.. Καθημερινά μάθαινα νέα της από την διευθύντρια του νοσοκομείου..
«Η κατάσταση είναι στάσιμη αλλά εξακολουθεί να είναι κρίσιμη» τα λόγια της για πολλές ημέρες που δεν μ έκαναν καθόλου αισιόδοξο.. Δεν ξέρω πως, αλλά πίστευα ότι θα τα καταφέρει και ας έδειχναν όλα τότε το αντίθετο..
Δεν πίστευα στα μάτια μου όταν την πρωτοείδα, αρκετούς μήνες μετά στο ΚΑΤ στην μονάδα αποκατάστασης…
«Σου έκανα ζημιά;;» η πρώτη κουβέντα της!.. Αν είναι δυνατόν να μιλάει για δική μου οικονομική ζημιά, όταν εκείνη.. «πήγε και ήρθε»!!
Η Αρλέτα κατάφερε το ακατόρθωτο. Ένα χρόνο μετά στάθηκε και πάλι στα πόδια της!. Και μετά ήρθαν οι συχνές, μικρές μας βόλτες στην Φωκίωνος Νέγρη γύρω από το σπίτι της.. Καφεδάκι στην πλατεία όπου κρυφά μου «έκλεβε» και κανένα τσιγάρο, κουβεντούλα και πάλι να μου μιλά για σχέδια, η Αρλέτα που με τίποτα δεν το βάζει κάτω!..Μετά, για κάποια πράγματα στεναχωρήθηκα μαζί της και έφυγα από κοντά της για.. τρία χρόνια!. Ολο αυτό το διάστημα μου έστελνε γραπτά μηνύματα στις γιορτές.. Δεν απαντούσα!. Με είχαν απογοητεύσει κάποιες επαγγελματικές κινήσεις της που ανέτρεπαν την εικόνα που είχα για εκείνη, κάποιες επιλογές της που αποδείχθηκαν εκ των υστέρων, λανθασμένες..
Για πρώτη φορά ξανά μιλήσαμε στα μέσα του περασμένου Φεβρουαρίου. Μου είπε ότι τις «χρωστάω» μια συναυλία στο Βόλο. Της είπα όχι!.. Μερικές μέρες μετά συναντηθήκαμε, μιλήσαμε μου έδωσε κάποιες «εξηγήσεις» και τις δέχτηκα. Ημουν έτοιμος να τις δεχτώ..Το ίδιο βράδυ μετά από ένα μήνυμα της που μιλούσε για «..καθαρότητα στις σχέσεις…» δέχτηκα να κάνω την συναυλία της στον Βόλο στις αρχές Ιουνίου, αν και έχω εγκαταλείψει αυτή την δουλειά τα δυο τελευταία χρόνια..
Η Αρλέτα σήμερα είναι καλά. Κάποια μικρά κινητικά προβλήματα μόνο. Ε, είναι και..λίγο παχουλή!!
Μάλιστα τα δύο τελευταία χρόνια έκανε αρκετές συναυλίες στην Αθήνα, στο θέατρο «Παλλάς», στο «Badminton» κα. Το 2009 μετά από 13 χρόνια ξανά μπήκε στο στούντιο και ηχογράφησε το διπλό «δίσκο» που είχε τον χαρακτηριστικό τίτλο «Και πάλι χαίρετε», ενώ το 2010 κυκλοφόρησε το «Demo», ένας αγγλόφωνος δίσκος με δέκα τραγούδια που είχε γράψει πριν 35 χρόνια και βρέθηκαν στις αποθήκες της «Lyra».
«Με το τραγούδι μου», λέει « ήθελα πάντα να λέω ιστορίες, τίποτα περισσότερο!...
Να διηγούμαι κάτι που με απασχολούσε ή κάτι το οποίο με πόναγε ή κάτι το οποίο μου άρεσε. Ηθελα να το διηγηθώ και με αυτόν τον τρόπο μπόρεσα να επικοινωνήσω με τον κόσμο. Δεν ήταν καθόλου εύκολο αυτό, ούτε για τον κόσμο, ούτε για μένα, αλλά τελικά έγινε και η επαφή αυτή ήταν το μεγαλύτερο κέρδος που πήρα από το τραγούδι!!..»
Δημήτρης Κραουνάκης 4/2012
Δισκογραφία
1966 Τραγουδά η Αρλέτα (Lyra)
1967 Αρλέτα Νο2 (Lyra)
1968 Στο ρυθμό του αγέρα (Lyra)
1969 12+1 τραγούδια του Μάνου Χατζιδάκη (Lyra)
1970 Έξη μέρες (Lyra)
1976 Ταξιδεύοντας (Lyra)
1978 Romancero gitano (Lyra)
1981 Ένα καπέλο γεμάτο τραγούδια (Lyra)
1984 Περίπου (Lyra)
1985 Τσάι γιασεμιού (CBS)
1987 Ζητάτε να σας πω (CBS)
1989 Εκτός έδρας (CBS)
1991 Άσε τα κρυφά κρυμμένα (Columbia)
1993 Μετά τιμής (Portrait)
1995 Έμπορος ονείρων (Ακτή)
ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ : Συμμετοχές
Μαμά γερνάω-Δεν έχω ιδέα (Columbia)
1968 Ανθολογία Β (Lyra)
1970 Ερωφίλη (Lyra)
1975 Τρίτη ανθολογία (Lyra)
1989 Κάπου ανατολικοδυτικά (Lyra)
1989 Δεν έχω ιδέα (CBS)
1990 Ίσως φταίνε τα φεγγάρια (Ακτή)
1990 Ούτε που ρώτησα (CBS)
1992 Το τραγούδι γυμνό (Fidelity)
1993 Ξημέρωμα 1ης Ιανουαρίου 2000 μ.Χ (Portrait)
1994 Ο παράξενος ερωμένος (Portrait)
1994 Της αγάπης μαχαιριά (Ακτή)
1996 Πασπαρτού (Lyra)
Ισπανοί μαθητές: «Ευχαριστούμε Ελλάδα..»
Τελευταία Νέα
- Μαρία Μαρκεσίνη Συνέντευξη
- Συνέντευξη Αφεντούλα Ραζέλη
- Μαρκόπουλος Ελεύθεροι Πολιορκημένοι
- Λάκης Χαλκιάς & Χαράλαμπος Γαργανουράκης Παρουσίαση
- Γιάννης Μαρκόπουλος συνέντευξη τύπου «Ελεύθεροι Πολιορκημένοι»
- Δημήτρης Μπάσης και η Ραλλία Χρηστίδου στο Ρυθμό stage
- ”Εν ονόματι του χρόνου”
- Κώστας Γανωτής Συνέντευξη
- Δημήτρης Κάσσαρης Συνέντευξη
- Λουδοβίκος των Ανωγείων Συνέντευξη
- Το Μουσικόραμα και 35 αγαπημένοι καλλιτέχνες εύχονται για το 2015
Ελληνική Μουσική και Όργανα
Επισκέπτες Online
Προτεινόμενες Ειδήσεις
Συνέντευξη Σοφίας Καραχάλιου

Κι εκεί που κάποιοι διατείνονται μετά βδελυγμίας ότι οι νέοι δεν ονειρεύονται, δεν διεκδικούν, δεν αγαπούν, έρχονται οι μαγικοί στίχοι...
Μαρία Μαρκεσίνη Συνέντευξη

H εκ Κεφαλληνίας ορμώμενη (για να χρησιμοποιήσω την ξεχασμένη υπηρεσιακή καθαρεύουσα…..) Μαρία Μαρκεσίνη αποτελεί ιδιαίτερη περίπτωση μουσικού ταλέντου. Με εντυπωσιακές...
Συνέντευξη Αφεντούλα Ραζέλη

Χρόνια τώρα την βλέπω να κάνει το εξής: Ανεβαίνει στη σκηνή διστακτικά, με μία δυσεύρετη συστολή, έτσι που σου ’ρχεται...