Τελευταία Νέα
Συνέντευξη Σοφίας Καραχάλιου

Κι εκεί που κάποιοι διατείνονται μετά βδελυγμίας ότι οι νέοι δεν ονειρεύονται, δεν διεκδικούν, δεν αγαπούν, έρχονται οι μαγικοί στίχοι της σαν «από μηχανής Θεός», να αποδείξουν το ακριβώς αντίθετο!...
- Φεστιβάλ Λουτρακίου
- Ο Πασχάλης στο Ρυθμό Stage
- Μαρία Μαρκεσίνη Συνέντευξη
- Συνέντευξη Αφεντούλα Ραζέλη
- Μαρκόπουλος Ελεύθεροι Πολιορκημένοι
- Λάκης Χαλκιάς & Χαράλαμπος Γαργανουράκης Παρουσίαση
- Γιάννης Μαρκόπουλος συνέντευξη τύπου «Ελεύθεροι Πολιορκημένοι»
- Δημήτρης Μπάσης και η Ραλλία Χρηστίδου στο Ρυθμό stage
Cds νέες προτάσεις από το "Μουσικόραμα"

Ο Νοέμβρης των ματιών της Απόλλων Κουσκουμβεκάκης
Απόλλων ΚουσκουμβεκάκηςΟ Νοέμβρης των ματιών της «Ο Νοέμβρης των ματιών της»...

Μικρή Βαλίτσα Αλκίνοος Ιωαννίδης
ΑΛΚΙΝΟΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΜΙΚΡΗ ΒΑΛΙΤΣΑ Πέντε χρόνια μας χωρίζουν πια από τη «Νεροποντή»...
Συνεντεύξεις στο "Μουσικόραμα"

Μαρία Μαρκεσίνη Συνέντευξη
H εκ Κεφαλληνίας ορμώμενη (για να χρησιμοποιήσω την ξεχασμένη υπηρεσιακή...
Μουσικά άρθρα στο"Μουσικόραμα"

Η συμβολή της μουσικής στην ανάπτυξη του εγκεφάλου.
Πολλές σύγχρονες επιστημονικές εργασίες έχουν πλέον αποδείξει ότι η μουσική...
Μουσικές παρουσιάσεις απο το "Μουσικόραμα"
Μουσικόραμα είναι Χορηγός και προτείνει για την έξοδό σας
Ζήκας Γιώργος - Βιογραφικό & δισκογραφία
- Written by Super User
- Category: Βιογραφίες
Γιώργος Ζήκας
Από το 1985 ως σήμερα έχει γράψει περίπου 100 τραγούδια. Στίχους, μουσική. Δεν χτύπησε ποτέ καμιά πόρτα για να βρει ερμηνευτές. Για τον Γιώργο Ζήκα τα πράγματα έγιναν αντίστροφα. Ο Διονύσης Σαββόπουλος ήταν ο άνθρωπος που τον «έσπρωξε» στη δισκογραφία. Read More Μετά, όλα ήρθαν φυσικά, εύκολα. Τον έψαξαν, του ζήτησαν τραγούδια.
Τώρα αποφάσισε να «πάρει τα πράγματα» στα χέρια του, για πρώτη φορά. Συνήθως έδινε τα τραγούδια του και εξαφανιζόταν. Τώρα, αφενός δεν περίμενε πρόταση, την έκανε ο ίδιος, και αφετέρου θα είναι εδώ, δίπλα στα τραγούδια του, και μετά το στούντιο. Θα τα υποστηρίξει. Οπως οφείλει να κάνει ένας δημιουργός που αγαπάει το έργο του. Για τα καινούργια του τραγούδια, που τα έγραψε πριν από δέκα χρόνια και περίμενε πότε θα είχε την καλή διάθεση να μπει στο στούντιο για χάρη τους, βρήκε ένα κορίτσι που να μπορεί να ανταποκριθεί στο αίσθημα που αποπνέουν. Μια καινούργια τραγουδίστρια με σταθερό το βήμα της στο τραγούδι. «Η Σοφία Παπάζογλου έχει μια αθωότητα. Εχει "καθαρή" φωνή, πολύ καλή» λέει ο συνθέτης. Τα τραγούδια αυτά, με τον γενικό τίτλο «Πάμε νότια», έχουν σημείο αναφοράς τη θάλασσα και χώρο το Αιγαίο. Θα μπορούσαν να είναι τα τραγούδια ενός διηγήματος. Αφηγούνται τη ζωή μιας νέας γυναίκας στη δίνη μιας αγχωτικής καθημερινότητας και τη διάθεσή της να συναντήσει ξανά τον έρωτα που έχασε.
Ο Γιώργος Ζήκας ένας Θεσσαλονικιός που ζει έξι μήνες τον χρόνο στη Θεσσαλονίκη και άλλους έξι, τους θερινούς, στην Πάρο δεν εμπνεύστηκε ποτέ τραγούδια έχοντας στο μυαλό του το πρότυπο ενός τραγουδιστή. Δεν τον περιόρισε ποτέ η ιδέα ενός δίσκου. Γι΄ αυτό τα τραγούδια του πολλές φορές τροποποιήθηκαν στο στούντιο, την ώρα της ηχογράφησης. Αυτή τη φορά στο «Πάμε νότια» δεν συνέβη ό,τι συνήθως. Η παραγωγή, όπως και η τελική κουβέντα, ήταν δική του. Κράτησε και για τον εαυτό του τρία τραγούδια. «Δεν τα ερμηνεύω ως τραγουδιστής αλλά ως ρόλος μέσα σ΄ ένα έργο» εξηγεί.
Αλλος ένας συνθέτης που τραγουδάει; Ο κόσμος, οι φίλοι του τον οδήγησαν σ΄ αυτή την απόφαση. Οταν κάνει ζωντανές εμφανίσεις, λίγες αλλά ιδιαίτερες, το κοινό ξαφνιάζεται με τα τραγούδια που ο ίδιος ερμηνεύει. Δεν ήξεραν πως όλα αυτά είναι δικά του. Η φωνή του βγάζει μιαν άλλη συγκίνηση. Είναι ερμηνείες πολύ διαφορετικές από αυτές που βασίζονται στην τεχνική του τραγουδιστή. Διαφορετικές από τον δίσκο. «Δεν ωραιοποιώ τα πράγματα, δεν τα εξωραΐζω. Βγάζω απλώς το κανονικό τους αίσθημα».
Τραγούδια λαϊκά και νησιώτικα. Ενας χορευτικός, κεφάτος δίσκος. «Τα λαϊκά τραγούδια είναι καθαρά λαϊκά, και τα νησιώτικα είναι γραμμένα από έναν άνθρωπο της πόλης που έχει ουσιαστική προσέγγιση με το είδος. Πάνω στην παλιά φόρμα των νησιώτικων έχω γράψει». Αλλωστε στο νησί, στην Πάρο, μαζεύει εικόνες και τις επεξεργάζεται στη Θεσσαλονίκη τον χειμώνα. Τα τραγούδια του δεν είναι βιωματικά με την ευρεία έννοια. Το βίωμα του περιβάλλοντός του είναι εμφανές στη δουλειά του και όχι το προσωπικό του. Το ότι όλα του τα τραγούδια μιλάνε στο πρώτο ενικό πρόσωπο έχει να κάνει με την «εσωτερική σκηνοθεσία» του τραγουδιού, όπως εξηγεί. Για την άλλη σκηνοθεσία, την επί σκηνής, δεν έχει καθόλου καλή γνώμη. Θεωρεί ότι το τραγούδι που δημιουργήθηκε από καρδιάς δεν χρειάζεται τίποτε άλλο για να επιβιώσει. Σκηνοθεσίες και άλλα «κόλπα» εφευρίσκουν οι άνθρωποι όταν δεν υπάρχει ουσία, «ουσία ψυχής».
Εκείνο που αμέσως καταλαβαίνει κανείς από τον Γιώργο Ζήκα είναι ότι πρόκειται για έναν άνθρωπο που έχει ταξιδέψει πολύ, έχει αφεθεί, έχει διασώσει πράγματα. Εζησε στο Παρίσι, στη Γερμανία, στις Κυκλάδες, στη Θεσσαλονίκη, στην Αθήνα. Εχει ανοίξει και έχει κλείσει άπειρα μαγαζιά που πουλούσαν βιβλία, αφίσες, κοσμήματα. Εχει ανοίξει μπαράκια. Παντρεύτηκε, έκανε γιους, τους μαθαίνει τώρα να φτιάχνουν κοσμήματα. Το τραγούδι δεν μαθαίνεται. Το φέρνει η στιγμή. Ο ίδιος δεν έχει καμία αμφιβολία γι΄ αυτό.
Τι ζητάει απ΄ αυτόν τον δίσκο; Υψηλές πωλήσεις; «Δεν έκανα ποτέ προγραμματισμένες κινήσεις για να πουλήσω δίσκους. Εμένα μου αρκεί που τα τραγούδια μου έχουν εκδοθεί. Υπάρχουν εκεί, σε μια άκρη, και τα βάζω και τ' ακούω. Αυτό που ζητάω από δουλειά μου είναι να μας κάνει να θυμηθούμε τα παλιά συναισθήματα. Να μερακλώσουμε, να γλεντήσουμε όπως στα παλιά γλέντια. Να γίνουμε μια παρέα».
Τα εργαλεία της δουλειάς του είναι ένα χαρτί, ένα μολύβι και ο τζουράς του. Δεν κάθεται να γράψει ένα τραγούδι. Δεν το προαποφασίζει. Οταν το μυαλό του είναι άδειο από οποιαδήποτε σκέψη, τότε προσπαθεί να περιγράψει, με ένα συναίσθημα ερωτικό, την ουσία από τις ιστορίες που είδε, αισθάνθηκε, άκουσε. Υπάρχει πάντα μια κοινωνική ματιά στα τραγούδια του. Οπως επίσης και ένας αυτοσαρκασμός. «Με απελευθερώνει ο σκωπτικός χαρακτήρας μου» τονίζει.
Ο Γιώργος Ζήκας θεωρεί εαυτόν πολύ τυχερό. «Νιώθω ένα χέρι από πάνω μου που με προστατεύει. Και τον χρόνο σύμμαχο. Δεν έχω αγωνία για καριέρες, πωλήσεις και τα συναφή. Το τραγούδι έπεται της ζωής μου, η ζωή μου προηγείται και αυτό είναι που μου δημιουργεί ελευθερία. Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ πετυχημένο χωρίς να έχω κάνει τίποτε. Η καταξίωση για μένα έρχεται απ' αλλού, όχι από εκεί που οι περισσότεροι την προσδοκούν». Δισκογραφικά έχει υπάρξει πολύ τυχερός. Τα τραγούδια του «έπεσαν» σε καλά χέρια, για την ακρίβεια σε καλές φωνές. Συνεργάστηκε με τον Γιώργο Νταλάρα, τον Νίκο Παπάζογλου, την Ελευθερία Αρβανιτάκη, τον Κώστα Μακεδόνα, τον Σταύρο Λογαρίδη, τη Γλυκερία, την Ελένη Τσαλιγοπούλου, τη Μαριώ, τον Δημήτρη Ζερβουδάκη κ.ά.
Εχει πολλά γνωστά τραγούδια, έχει και κάποια που έμειναν στη σκιά. Θέλει κάτι να κάνει μ΄ αυτά. Να τους δώσει άλλη μία ευκαιρία. Να πάρουν τη θέση τους. «Δεν βιάζομαι. Ολα θα έρθουν στην ώρα τους». Ποτέ δεν βιάστηκε. Ο,τι κάνει συμβαδίζει με τη διάθεσή του. Καμία δύναμη δεν είναι ικανή να τον «βάλει στο λούκι» αν ο ίδιος δεν νιώθει έτοιμος για κάτι. «Αν μου "κάτσει" ένας δίσκος, μια συνεργασία, έχει καλώς. Αλλιώς, αύριο, σε πέντε χρόνια, θα δούμε...».
Δουλεύει από 14 χρόνων παιδί και τώρα νιώθει σαν συνταξιούχος. Ενας αυτοδίδακτος μουσικός. Μπήκε μεγάλος στον χώρο και κράτησε μια πολύ ιδιαίτερη στάση απέναντι στα πράγματα. «Εχω πάντα καλές προσβάσεις, δεν δημιουργώ κόντρες. Δεν μπορώ να εξαργυρώσω τον τρόπο ζωής που έχω. Εκανα τα πιο χαζά συμβόλαια, εισέπραξα τις πιο μικρές προκαταβολές. Γουστάρω το τραγούδι, τα άλλα όλα δεν τα ξέρω». Βρέθηκε απρόσμενα στη δισκογραφία. Εγραφε τραγουδάκια στο μπουζούκι για το κέφι της παρέας του. Τέτοιοι άνθρωποι υπάρχουν πολλοί. Απλώς ο Ζήκας στάθηκε τυχερός, ήξερε ανθρώπους του τραγουδιού, του έδειξαν τον δρόμο.
Οταν δεν γράφει τραγούδια κάνει κοσμήματα. Το τραγούδι είναι μέρος της ζωής του. Είναι «θεραπευτική» εργασία. Τραγούδια έχει πολλά. Στο συρτάρι του. Δεν έβγαλε ούτε σκοπεύει να βγάλει την «πραμάτεια» του στη γύρα των εταιρειών. Δεν έχει φιλοδοξίες στον χώρο του τραγουδιού. Η μέγιστη φιλοδοξία είναι να εκφραστεί το «μέσα της καρδιάς». Χωρίς πίεση και χωρίς υπολογισμό. «Δεν μπορείς να επενδύεις σε κάτι που δεν αγαπάς» λέει, δίνοντας έτσι τη φιλοσοφία της ζωής του.
Του είναι αρκετό που έχει το χάρισμα της δημιουργίας. Δεν ζητάει τίποτε άλλο. Ούτε ποτέ παραπονέθηκε γιατί οι τραγουδιστές αυξάνουν το κοινό τους ή πλουτίζουν την τσέπη τους με τα τραγούδια του. Αυτά είναι μικροπολιτικές. Δεν είναι του χαρακτήρα του. Ο Γιώργος Ζήκας ενδιαφέρεται για τη ζωή, την επαφή, τους ανθρώπους, τις παρέες, τις βόλτες, τα αισθήματα. «Το μόνο που με ενοχλεί είναι να μη σέβονται την ελευθερία μου».
Δισκογραφία
Προσωπικοί Δίσκοι
1985 Με τα φεγγάρια χάνομαι (Lyra)
1987 Σώπα κι άκουσε (Lyra)
1990 Σβήστα όλα (Lyra)
1994 Γουστάρω (Ακτή)
1997 Μια ζωή στην ίδια τάξη (Polydor)
1998 Πάμε νότια (Lyra)
2007 Είτε έχεις είτε δεν έχεις
Στίχους – Μουσική :Γιώργος Ζήκας
Τραγούδι :Γιώργος Ζήκας, Διονύσης Σαββόπουλος, Ελένη Βιτάλη , Άννα Κονανούδη.
Γιάννης Μήτσης – ενορχήστρωση, τύμπανα κιθάρες πλήκτρα
Αστέριος Ρήγας – μπουζούκι,μπαγλαμά
Δημήτρης Μπασλάμ – μπάσο
Άννα Κονανούδη – Πιάνο
Βασίλης Γκάντζος – ακουστ. Κιθάρα
Θεόφιλος Ματθαίου – ακκορντεόν
Θανάσης Καριπίδης – Βιολιά
Γιάννης Οικονομίδης – τρομπέτα (ενορχήστρωση πνευστών)
Χάρης Καπετανάκης – Σαξόφωνο
Μενέλαος Καραγιάννης – Τρομπόνι
………..και αρκετοί άλλοι
ΑΚΡΟΑΣΗ "Πολύτροπον"
Συνειδητοποιημένος εραστής (τραγούδι Γιώργος Ζήκας) PLAY MP3
Γρίφος (τραγούδι Ελένη Βιτάλη) PLAY MP3
ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ : Συμμετοχές
1988 Κάθε βράδυ τραγουδάω (Columbia)
1994 Καλώς τους (ΜΙΝΟS)
Ζερβουδάκης Δημήτρης - Βιογραφικό & δισκογραφία
- Written by Super User
- Category: Βιογραφίες
Ο Δημήτρης Ζερβουδάκης γεννήθηκε, σπούδασε και κατοικεί μόνιμα στη Θεσσαλονίκη.
Μετά το τέλος του Γυμνασίου φοίτησε στη Νομική σχολή του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και το 1985 όντας φοιτητής ασχολείται με το τραγούδι και τη μουσική ιδρύοντας μαζί με άλλους φοιτητές το συγκρότημα "Νέοι Επιβάτες".
Λίγο αργότερα η επιτυχία του συγκροτήματος ανοίγει το δρόμο στη δισκογραφία.
Μία ανεξάρτητη παραγωγή που επιμελείται ο ίδιος ο Δημήτρης Ζερβουδάκης και με τίτλο του δίσκου "Σχετικά παράνομοι", είναι η πρώτη του δισκογραφική εμφάνιση.
Μετά τα τρία χρόνια ο Δημήτρης Ζερβουδάκης εκδίδει με την εταιρεία που συνεργάζεται και σήμερα, τη Minos , την πρώτη του προσωπική δουλειά με γενικό τίτλο "Ακροβάτης" που έχει θερμή ανταπόκριση και κατατάσσει τον νέο καλλιτέχνη σε μία σχολή ποιοτικού σύγχρονου ήχου.
Ακολουθούν κάποια χρόνια που ο Δημήτρης Ζερβουδάκης υπηρετεί την θητεία του και αμέσως μετά συνεργάζεται σε συναυλίες και στο βινύλιο με τον Γ. Μαρκόπουλο.
Το καλοκαίρι του 1988 συμμετέχει στο συναυλιακό πρόγραμμα του Γιώργου Νταλάρα και αμέσως μετά τον επιλέγει ο Ν. Μαμαγκάκης για 3 τραγούδια στο δίσκο "Μυστικά τραγούδια". Τον Οκτώβρη του 1992 ο Δημήτρης Ζερβουδάκης κυκλοφορεί τον δεύτερο προσωπικό του δίσκο "Από Μάρτη Καλοκαίρι" ενώ ήδη έχει αρχίσει η συνεργασία του με την Ελευθερία Αρβανιτάκη που συνεχίζεται με μεγάλη επιτυχία όλη τη χρονιά στον Απόλλωνα. 2005: Ο Δημήτρης Ζερβουδάκης συνάντησε την Μελίνα Κανά, τη Γιώτα Νέγκα και τη Μαρία Σπυροπούλου στο άλμπουμ του Μανώλη Γαλιάτσου 'Του Μάγου τα παιχνίδια' ( LM 036-2), όπου ερμηνεύει, σε μουσική του Γαλιάτσου, στίχους του Καρυωτάκη ('Δρόμος'), του Φιλύρα ('Οι Ερχόμενες') και του ίδιου του συνθέτη ('Παράξενο να μοιάζεις' - 'Όχι και να κλαίμε' - 'Ένας Μάγος πέρασε'). Ο δίσκος κυκλοφορεί από τη LIBRA MUSIC .
Δισκογραφία
1987 Τολμηρή Επικοινωνία
1989 Ακροβάτης
Ο πρώτος του προσωπικός δίσκος. Συμμετέχει η Μαρία Φωτίου.
1991 Μυστικά Τραγούδια
1992 Από Μάρτη καλοκαίρι
Ο δεύτερος προσωπικός του δίσκος.
1994 Πνοή του ανέμου
1994 Έχε το νου σου
Συμμετέχει η Μαρία Φωτίου. Περιέχει μια καταπληκτική διασκευή του παλιού ρεμπέτικου τραγουδιού "Ο Αμερικάνος".
1997 Μια ζωή στην ίδια τάξη
Μια συνεργασία με τον Γιώργο Ζήκα. Συμμετέχει η Μαρία Φωτίου, ο Γιώργος Ζήκας και ο Μανώλης Πάππος
1998 Με μια χορδή
1998 Κλείσ' τα μάτια σου και κοίτα
Συμμετέχουν η Ελένη Τσαλιγοπούλου, οι Πυξ Λαξ, ο Μπάμπης Στόκας, ο Τάκης Μπουρμάς και η παιδική χορωδία του δήμου Αγίας Παρασκευής.
2001 Πανσέληνη χώρα
Η πρώτη του κυκλοφορία από ΜΥΛΟΣ, περιέχει τραγούδια από διάφορους συνθέτες. Συμμετέχουν η Μαρία Φωτίου και ο Διογένης Δασκάλου.
2003 ΤΟ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΒΟΥΝΟ
Ο Δημήτρης Ζερβουδάκης ερμηνεύει συνθέσεις του Σούλη Λιάκου.
2003 Ρηχά νερά
2005 Του Μάγου Τα Παιχνίδια
2006 Στα χαμήλα και στα ψηλά
Ο Δημήτηρς Ζερβουδάκης επιστρέφει με έναν καταπληκτικό δίσκο. Συμμετέχουν ο Παντελής Θεοχαρίδης και η Αλεξία Χρυσομάλλη.
ΜΟΥΣΙΚΗ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΖΕΡΒΟΥΔΑΚΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΑΤΖΑΚΟΣ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΣΤΙΧΟΙ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΖΕΡΒΟΥΔΑΚΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΑΤΖΑΚΟΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΛΕΚΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΡΗΣ ΓΑΡΔΕΝΙΑΣ
ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ
Μια συλλογή με τα καλύτερα τραγούδια του, από τους δίσκους που κυκλοφόρησε στη Minos. Περιέχει την επιτυχία "Γράμμα σ' έναν ποιητή". Συμμετέχει η Ελένη Τσαλιγοπούλου.
dddd
2008 Περί μπάζων και λοιπών απορριμμάτων
«Περί μπάζων ...και λοιπών απορριμμάτων» είναι ο ανατρεπτικός τίτλος της νέας δισκογραφικής δουλειάς που έρχεται «εκτός των τειχών», από τη Λάρισα, να διεκδικήσει τη θέση της στα μουσικά πράγματα.
Ζαφειρίου Τάσος - Βιογραφικό και δισκογραφία
- Written by Super User
- Category: Βιογραφίες


Ταυτόχρονα, εξειδικεύτηκε στον χειρισμό ηχητικού εξοπλισμού και μουσικής τεχνολογίας πάνω σε διάφορα μουσικά προγράμματα (Sonar, Cubase, Finale, Wavelab, Nuendo) από τον Μάνο Κωνσταντινίδη, ενορχηστρωτή και μουσικό παραγωγό (Ι.Ε.Κ. ΑΚΜΗ - Q Studios), καθώς και στον Χειρισμό εξοπλισμού Project Studio από τον Λεωνίδα Φώτου, ηχολήπτη (Studio Sound Trust), αποκτώντας έτσι τις απαραίτητες ειδικές γνώσεις για την μετέπειτα ενασχόλησή του ως μουσικός παραγωγός, προγραμματιστής, ενορχηστρωτής και session μουσικός σε δισκογραφικές παραγωγές /studio recordings πολλών γνωστών καλλιτεχνών και ως συνθέτης, ενορχηστρωτής και μουσικός παραγωγός για διαφημίσεις, εμπορικά καταστήματα, ιστοσελίδες και ταινίες μικρού μήκους.
Μεταξύ των δισκογραφικών του συμμετοχών συγκαταλέγονται τα “Χριστουγεννιάτικα και Πρωτοχρονιάτικα” (2003, Καθρέφτης), “Οι Μεθυστάνες παρουσιάζουν τους Μνηστήρες” (2004, Καθρέφτης), “Γιάννης Νικολάου και η μπάντα του δρόμου” ( 2004, Vinilio Music Productions ), “Αγνή – Όταν αλλάζει ο καιρός” (2004,Καθρέφτης), “Βαγγέλης Παρούσης – Ακρογιαλιά ακρογιαλιά (2005, Καθρέφτης), “Παντελής Θαλασσινός – Οι άγγελοι του έρωτα” (2005, MBI), Μου χρωστάς μια αγάπη ουρανέ (2006, Καθρέφτης ), “Βαγγέλης Παρούσης – Ο Μερακλής (2007, Καθρέφτης), «ΝΙΚ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ – DROM (2009)», «Σπ. Πατρας, Ειρ. Τουμπάκης, Κ. Μήτσιος – Πράγματα απλά» (2008), «Πυξίδα – Πάμε μαζί, 2008», «Γ.Νικολάου – Δε φταίω εγώ που μεγαλώνω, 2008», «Anthologies of Greek music, Greek Bouzouki, Greek Composers, 2008», «Janet Kapouya– Profundamente, 2008», «Γεωργία Νταγάκη–Secret love, 2009», «Νίκος Ζιώγαλας – Πέφτω ψηλά, 2009», «Βασίλης Βλάχος – Κυριακάτικες Μπαλλάντες, 2009», «Φώτης Σώλος – Ταξιδεύουν τα στιχάκια, 2010», «Τ. Ζαφειρίου, Μ. Μπουρμπούλης – Δεν είν’ ο κόσμος αδειανός, 2010».
Έχει επίσης επιμεληθεί το programming, την μουσική εκτέλεση και την μίξη ήχου σε μουσική για διάφορες παραγωγές στο θέατρο και στον κινηματογράφο, όπως π.χ. «Μια μέλισσα τον Αύγουστο», «Συμβαίνει κι όποιος θέλει το πιστεύει», καθώς επίσης audio books των Μάνου Ελευθερίου, Γιάννη Καλπούζου, Γιάννη Ξανθούλη, Κώστα Ακρίβου, Νίκου Σιδέρη και άλλων (π.χ. «Ιμαρέτ» (Γ. Καλπούζος), «Η εκδίκησης της Σιλάνας» και «Κωνσταντινούπολη των ασεβών μου φόβων» (Γιάννης Ξανθούλης), «Η μελαγχολία της πατρίδας μετά τις ειδήσεις των οκτώ» (Μάνος Ελευθερίου), «Η καλοσύνη των ξένων» και «Ο Σίσυφος στο μπαλκόνι» (Πέτρος Τατσόπουλος), «φον Κουραμπιές εναντίον κόμη Μελομακαρόνη» (Κυριάκος Χαρίτος) , «Τα παιδιά δεν θέλουν ψυχολόγο. Γονείς θέλουν!» (Νίκος Σιδέρης), «Πανδαιμόνιο» (Κώστας Ακριβός), «Η Λυδία Κονιόρδου διαβάζει Δ. Σολωμό» και «Ο Β. Παπαβασιλείου διαβάζει Κάλβο».
Υπήρξε συντονιστικό και εκτελεστικό μέλος της ελαφράς ορχήστρας του Πολεμικού Ναυτικού καθόλη την διάρκεια της στρατιωτικής του θητείας, μέλος του συγκροτήματος «Μπαλλαντέρ», ενώ συνεχίζει να είναι μέλος στο μουσικό σχήμα «Μνηστήρες» μαζί με τον Βαγγέλη Μιχαλάτο, από τις ηχογραφήσεις των οποίων ξεχώρισε το αδέσποτο επτανησιακό τραγούδι «Μενεξέδες και Ζουμπούλια».
Αξιοσημείωτη είναι η ενασχόλησή του με την συγγραφή και επιμέλεια έκδοσης βιβλίων εκπαιδευτικού χαρακτήρα (τραγούδια σε παρτιτούρες) για ανάπτυξη ρεπερτορίου των μαθητών της σχολής του Θέμη Παπαβασιλείου, αλλά και με το ραδιόφωνο, ως ραδιοφωνικός παραγωγός στον Ρυθμό 94,8 (1997-1998) με διευθυντή προγράμματος το συνθέτη Σάκη Τσιλίκη.

Από το 1992 μέχρι σήμερα εμφανίζεται σε διάφορες μουσικές σκηνές (Σταυρός του Νότου, Συρμός, Κόμης, Isabella live , Διπλόχορδον), Live music bars (π.χ. Μεθυστάνες, Αβάκιον , Αγρόκτημα), κέντρα διασκέδασης (Αστέρια, Νέα Αθηναία, Απόλλων, Διογένης), δεξιώσεις κλπ.
Ισπανοί μαθητές: «Ευχαριστούμε Ελλάδα..»
Τελευταία Νέα
- Μαρία Μαρκεσίνη Συνέντευξη
- Συνέντευξη Αφεντούλα Ραζέλη
- Μαρκόπουλος Ελεύθεροι Πολιορκημένοι
- Λάκης Χαλκιάς & Χαράλαμπος Γαργανουράκης Παρουσίαση
- Γιάννης Μαρκόπουλος συνέντευξη τύπου «Ελεύθεροι Πολιορκημένοι»
- Δημήτρης Μπάσης και η Ραλλία Χρηστίδου στο Ρυθμό stage
- ”Εν ονόματι του χρόνου”
- Κώστας Γανωτής Συνέντευξη
- Δημήτρης Κάσσαρης Συνέντευξη
- Λουδοβίκος των Ανωγείων Συνέντευξη
- Το Μουσικόραμα και 35 αγαπημένοι καλλιτέχνες εύχονται για το 2015
Ελληνική Μουσική και Όργανα
Επισκέπτες Online
Προτεινόμενες Ειδήσεις
Συνέντευξη Σοφίας Καραχάλιου

Κι εκεί που κάποιοι διατείνονται μετά βδελυγμίας ότι οι νέοι δεν ονειρεύονται, δεν διεκδικούν, δεν αγαπούν, έρχονται οι μαγικοί στίχοι...
Μαρία Μαρκεσίνη Συνέντευξη

H εκ Κεφαλληνίας ορμώμενη (για να χρησιμοποιήσω την ξεχασμένη υπηρεσιακή καθαρεύουσα…..) Μαρία Μαρκεσίνη αποτελεί ιδιαίτερη περίπτωση μουσικού ταλέντου. Με εντυπωσιακές...
Συνέντευξη Αφεντούλα Ραζέλη

Χρόνια τώρα την βλέπω να κάνει το εξής: Ανεβαίνει στη σκηνή διστακτικά, με μία δυσεύρετη συστολή, έτσι που σου ’ρχεται...