19 April 2021

Συνέντευξη Σοφίας Καραχάλιου

23 June 2015

Κι εκεί που κάποιοι διατείνονται μετά βδελυγμίας ότι οι νέοι δεν ονειρεύονται, δεν διεκδικούν, δεν...


Περισσότερα...

Μαρία Μαρκεσίνη Συνέντευξη

08 May 2015

H εκ Κεφαλληνίας ορμώμενη (για να χρησιμοποιήσω την ξεχασμένη υπηρεσιακή καθαρεύουσα…..) Μαρία Μαρκεσίνη αποτελεί ιδιαίτερη...


Περισσότερα...

Συνέντευξη Αφεντούλα Ραζέλη

28 April 2015

Χρόνια τώρα την βλέπω να κάνει το εξής: Ανεβαίνει στη σκηνή διστακτικά, με μία δυσεύρετη...


Περισσότερα...

Συνέντευξη Σοφίας Καραχάλιου ...

Κι εκεί που κάποιοι διατείνοντ...

Μαρία Μαρκεσίνη Συνέντευξη...

H εκ Κεφαλληνίας ορμώμενη (για...

Συνέντευξη Αφεντούλα Ραζέλη...

Χρόνια τώρα την βλέπω να κάνει...

Cds νέες προτάσεις από το "Μουσικόραμα"

Ο Νοέμβρης των ματιών της Απόλλων Κουσκουμβεκάκης

Ο Νοέμβρης των ματιών της Απόλλων Κουσκουμβεκάκης

Απόλλων ΚουσκουμβεκάκηςΟ Νοέμβρης των ματιών της «Ο Νοέμβρης των ματιών της»...

Μικρή Βαλίτσα Αλκίνοος Ιωαννίδης

Μικρή Βαλίτσα Αλκίνοος Ιωαννίδης

ΑΛΚΙΝΟΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΜΙΚΡΗ ΒΑΛΙΤΣΑ Πέντε χρόνια μας χωρίζουν πια από τη «Νεροποντή»...

Ηρώ – «Κατευθείαν Καρδιά»

Ηρώ – «Κατευθείαν Καρδιά»

Στην παρουσίαση του νέου της άλμπουμ με στίχους της Ελεάνας...

Συνεντεύξεις στο "Μουσικόραμα"

Συνέντευξη Σοφίας Καραχάλιου

Συνέντευξη Σοφίας Καραχάλιου

Κι εκεί που κάποιοι διατείνονται μετά βδελυγμίας ότι οι νέοι...

 Μαρία Μαρκεσίνη Συνέντευξη

Μαρία Μαρκεσίνη Συνέντευξη

H εκ Κεφαλληνίας ορμώμενη (για να χρησιμοποιήσω την ξεχασμένη υπηρεσιακή...

Συνέντευξη Αφεντούλα Ραζέλη

Συνέντευξη Αφεντούλα Ραζέλη

Χρόνια τώρα την βλέπω να κάνει το εξής: Ανεβαίνει στη...

Μουσικά άρθρα στο"Μουσικόραμα"

Είκοσι χρόνια χωρίς τον Μάνο

Είκοσι χρόνια χωρίς τον Μάνο

«Θέλω να απαλλαγώ από όλες τις εφήμερες και μάταιες απολαύσεις...

Η συμβολή της μουσικής στην ανάπτυξη του εγκεφάλου.

Η συμβολή της μουσικής στην ανάπτυξη του εγκεφάλου.

Πολλές σύγχρονες επιστημονικές εργασίες έχουν πλέον αποδείξει ότι η μουσική...

Η μουσική «χτίζει» τον εγκέφαλο

Η μουσική «χτίζει» τον εγκέφαλο

Η εκμάθηση ενός μουσικού οργάνου από μικρή ηλικία ευνοεί την...

Μουσικές παρουσιάσεις απο το "Μουσικόραμα"

Φεστιβάλ Λουτρακίου

Φεστιβάλ Λουτρακίου

Το 1o Loutraki Festival είναι γεγονός! Ανακοινώθηκε η επίσημη έναρξή του! Σε...

Ο Πασχάλης στο Ρυθμό Stage

Ο Πασχάλης στο Ρυθμό Stage

Τελευταία βραδιά για τη φετινή σεζόν του Ρυθμού...

Μαρκόπουλος Ελεύθεροι Πολιορκημένοι

Μαρκόπουλος Ελεύθεροι Πολιορκημένοι

Όταν η ποίηση δένει αρμονικά με τη μουσική...

Καρούσος Παναγιώτης

KAROUSOS-bioΠαναγιώτης Καρούσος, συνθέτης
 Ο Ελληνοκαναδός συνθέτης Παναγιώτης Καρούσος παρουσίασε τις όπερες του και τα συμφωνικά του έργα στον Καναδά, στις ΗΠΑ, στην Αργεντινή, στην Ολλανδία και στην Ελλάδα. Είναι ο μοναδικός Έλληνας συνθέτης στην ιστορία που παρουσίασε όπερες στην Βόρειο Αμερική με επιτυχία αλλά και στην Επίδαυρο.
Από την κυβέρνηση του Καναδά έχει βραβευτεί για την προσφορά του στην τέχνη.
Μετανάστευσε το 1990 στο Μόντρεαλ, και συνέχισε τις μουσικές του σπουδές στο Γαλλικό πανεπιστήμιο. Το 1994 πρωτοπαρουσιάζει κάτω από αντίξοες συνθήκες την όπερα Προμηθεύς. Στο ρόλο του Ωκεανού ο διάσημος Καναδός Μπάσος, πρώην συνεργάτης της Μαρίας Κάλλας, κ. Josephe Rouleau. Η όπερα έκανε εντύπωση και ξαναπαρουσιάζεται με κυβερνητική επιχορήγηση το 1996 στα Γαλλικά στο theatre Maisonneuve, της Place des Arts.
Την παράσταση προλόγισε ο Κυβερνήτης του Κεμπέκ, και ο κ. Καρούσος αναγνωρίστηκε ως ένας νέος συνθέτης κλασικής μουσικής. Ο Προμηθέας είναι το πρώτο έργο της Ελληνικής Τετραλογίας, με κύριο θέμα την φλόγα, που είναι το Αρχαίο Ελληνικό Πνεύμα. Στον Προμηθέα η φλόγα έχει την μυστικιστική μορφή, στο δεύτερο έργο Η Ολυμπιακή Φλόγα, την μορφή του πολιτισμού, στον Μεγαλέξανδρο την εκπολιτιστική διεύρυνση του πνεύματος, και τέλος στον Ιησού Χριστό την καθαρτήριο φλόγα.
Αυτή η προσπάθεια ένωσης Ελληνισμού - Χριστιανισμού μέσα από της μορφές της φλόγας είναι ένα έργο ζωής, που φιλοδοξεί ο δημιουργός να παρουσιάζετε ως φεστιβάλ στην Ελλάδα. Το αρχαίο Ελληνικό πνεύμα, συνεχίζει να υπάρχει μέσα στην Ορθοδοξία.
Το δεύτερο μέρος της Τετραλογίας Η Ολυμπιακή Φλόγα, παρουσιάσθηκε το 2005, με τεράστια επιτυχία στην Βασιλική Notre-Dame de Montreal, από την Ελληνική Παροικία του Μόντρεαλ.
Ανάμεσα στης δυο αυτές όπερες ο κ. Καρούσος συνεργάστηκε με Καναδικές συμφωνικές ορχήστρες παρουσιάζοντας τα έργα του. Το 2000 η δημαρχεία του Μόντρεαλ του παραγγέλνει την Μοντρεαλιτικη Σουίτα για να γιορτάσει το millennium, και για την οποία τον βραβεύει. Το Πιάνο Κονσέρτο για την ειρήνη παρουσιάζετε υπό την αιγίδα της UNESCO, για το παγκόσμιο έτος της ειρήνης.
Το 2002 παρουσιάζει ένα μεγαλόπνοο συμφωνικό ποίημα για μεγάλη συμφωνική ορχήστρα και χορωδία, Το Πνεύμα της Ελευθερίας, στην παράσταση παραβρίσκεται και ο πρώην πρωθυπουργός του Καναδά Pierre Trudeau. Το έργο αυτό ξαναπαρουσιάστηκε την επόμενη σαιζόν από το Ελληνικό Προξενείο του Μόντρεαλ για την επέτειο της επανάστασης του 1821 και καθιερώθηκε ως η Πρώτη Συμφωνία του συνθέτη «Συμφωνία της Ελευθερίας».
Το 2002 παρουσιάζει στο Μόντρεαλ τα συμφωνικά ποιήματα Μελωδία του Χρόνου, Δημοκρατία και Παρθενών με τεράστια επιτυχία κερδίζοντας το κοινό.
Το 2003 ο Παναγιώτης Καρουσος παρουσιάζει την Δεύτερη Συμφωνία «Ολυμπιακή Συμφωνία», μελοποιώντας τους Ομηρικούς Ύμνους στο πρωτότυπο. Το έργο εντυπωσίασε με τον ανάλαφρο λυρισμό και τους παραδοσιακούς Ελληνικούς ρυθμούς. Τον ίδιο χρόνο παρουσίασε επίσης το ορατόριο αφιερωμένο στον οργανισμό Ηνωμένων Εθνών, «Το Τραγούδι των Εθνών». Στο ορατόριο αυτό μελοποιεί για σοπράνο, μπάσο, χορωδία και συμφωνική ορχήστρα 6 ποιήματα από της 6 επίσημες γλώσσες που απαρτίζουν την βάση του οργανισμού ΟΗΕ.
Η μουσική δωματίου του κ. Καρούσου παρουσιάστηκε εκτός από τον Καναδά και στο Λος Άντζελες, χαρακτηρίσθηκε δε μελωδικότατη αλλά περίπλοκη, περιπαίζοντας ανάμεσα στην τονικότητα και την πολυφωνική ατονικότητα.
Τον Μάρτιο του 2006 ο Παναγιώτης Καρούσος παρουσιάζει πανηγυρικά με την Συμφωνική Ορχήστρα Αστόρια και την χορωδία Queensborough στο Long Island υπό την διεύθυνση του μαέστρου Silas Huff την Συμφωνία της Ελευθερίας προς τιμήν του Αρχιεπισκόπου Αμερικής Δημητρίου. Το έργο ξαναπαρουσιάζεται στην Νέα Υόρκη μαζί με το Βιολί Κονσέρτο και το Μπουζούκι Κονσέρτο σε συνεργασία με την Ελληνική παροικία της Νέας Υόρκης σε μια συναυλία προς τιμήν του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου το 2007 για της Θρησκευτικές Ελευθερίες. Τον ίδιο χρόνο πρωτοπαρουσιάζεται στο Μόντρεαλ η επική όπερα Μέγας Αλέξανδρος με μεγάλη επιτυχία στα Γαλλικά.
Τον Απρίλιο του 2008 ο Παναγιώτης Καρούσος ανεβάζει πανηγυρικά τον Προμηθέα στην Νέα Υόρκη στα Αγγλικά με πρωταγωνιστές από την όπερα της Νέας Υόρκης υπό την διεύθυνση του μαέστρου Grant Gilman.
Τον Μάιο του 2008 η όπερα Μέγας Αλέξανδρος παρουσιάζεται σε μεγαλειώδη συναυλία στα Αγγλικά με την Αμερικανική Συμφωνική Ορχήστρα του Σικάγου υπό την διεύθυνση του David Stech, οι κριτικές μιλούν για τον νέο Ελληνοκαναδό Βέρντι της όπερας.
Τον Νοέμβριο του 2008 η όπερα Προμηθεύς ανεβαίνει στην Ουάσινγκτον με την ορχήστρα District of Columbia Symphony Orchestra υπό την διεύθυνση του μαέστρου Grant Gilman με σολίστες από την όπερα της Νέας Υόρκης.
Toν Ιανουάριο του 2009 o Παναγιώτης Καρούσος παρουσιάζει την όπερα Μέγας Αλέξανδρος στην Βόρεια Καρολίνα των ΗΠΑ με την συμφωνική ορχήστρα East Coast Philharmonic και σολίστες υπό την διεύθυνση του μαέστρου Grant Gilman. Η όπερα δημιούργησε εντύπωση και κατέκτησε τους Αμερικανούς.
Τον Φεβρουάριο του 2009 ο Μέγας Αλέξανδρος ανεβαίνει στο Τορόντο με την Συμφωνική Ορχήστρα του Πανεπιστήμιου του Τορόντο Sneak Peek Orchestra και σολίστες υπό την διεύθυνση του μαέστρου Victor Cheng.
Αποσπάσματα του έργου παρουσιάστηκαν στην Νέα Υόρκη τον Μάρτιο του 2009, και λίγο μετά τον Ιούνιο ο Μέγας Αλέξανδρος παρουσιάζεται πανηγυρικά με κοστούμια και σκηνοθεσία στην Νέα Υόρκη υπό την διεύθυνση του μαέστρου Grant Gilman.
Τον Οκτώβριο του 2009 αποσπάσματα του έργου στα ισπανικά παρουσιάστηκαν στην αίθουσα Μπόρχες της Εθνικής Βιβλιοθήκης στο Μπουένος Άιρες της Αργεντινής.
Το 2010 ο Παναγιώτης Καρουσος παρουσίασε αποσπάσματα από τις όπερες Προμηθεύς και Το Φως του Χριστιανισμού στην Ελλάδα με πρωτοβουλία του Δήμου Χαλκίδας.
Στην Ελλάδα ο Προμηθέας ανέβηκε ως «Προμηθέας Δεσμώτης» από το 2011 έως το 2013 στα Δημοτικά Θέατρα του Χολαργού, Αργοστολίου, Ληξουρίου, Ιθάκης, και Χαλκίδας, στην αίθουσα της Εταιρίας Ελλήνων Λογοτεχνών, στην Αίθουσα Συναυλιών «Παρνασσός», στην Παλαιά Βουλή, στο Θέατρο Βεάκειο, στον Πολυχώρο του Δήμου Αθηναίων, στο Ευριπίδειο Θέατρο Σαλαμίνας, στο Εκκλησιαστήριο (Ωδείο) της Αρχαίας Μεσσήνης, στο Θέατρο Περιστερίου, στην Αρχαία Αγορά της Αθήνας και στο Μικρό Θέατρο της Αρχαίας Επιδαύρου.
Ο Παναγιώτης Καρούσος έχει μελοποιήσει και ερμηνεύσει τα έργα του αρχιεπισκόπου του Καναδά Σωτηρίου. Το τριπλό άλμπουμ Ορθόδοξη Κατήχηση κυκλοφόρησε στον Καναδά τα έσοδα του οποίου εδόθησαν στα ιδρύματα της Αρχιεπισκοπής. Επίσης το 2013 παρουσίασε στο Φεστιβάλ Παπάγου και στην Αίγινα  αποσπάσματα από την Ολυμπιακή Φλόγα.
Η συνεργασία του συνθέτη με την Εκκλησία του Καναδά ξεκίνησε από την μελοποίηση και εκτέλεση του Πατριαρχικού ύμνου για την επίσημη επίσκεψη του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου στον Καναδά. Ως βαρύτονος ο Παναγιώτης Καρουσος έχει παρουσιαστεί σε τηλεοπτικά κανάλια και διεθνή φεστιβάλ ερμηνεύοντας κυρίως παραδοσιακά Ελληνικά, έντεχνα τραγούδια και άριες από όπερες στα Γαλλικά και Αγγλικά. Ο Παναγιώτης Καρούσος έχει παρουσιαστεί και ερμηνεύσει ως βαρύτονος άριες σε πολλά τηλεοπτικά κανάλια του Καναδά και της Αμερικής, και έχει πάρει μέρος ως σολίστ σε πολλά φεστιβάλ της Βόριου Αμερικής και της Καλιφόρνιας. Το 2008 τραγούδησε στην 5η Λεωφόρο του Μανχάταν της Νέας Υόρκης σε κοινό 150.000 θεατών
Το CD του ως βαρύτονος βραβεύτηκε στο Τορόντο ως Best Classical Recording 2002/3. Η μουσική του πρόσφατα θεωρήθηκε σε παρουσίαση του Τρίτου Προγράμματος της ΕΡΤ ως θεϊκή.

Συνέντευξη του Παναγιώτη Καρούσο στο "Μουσικόραμα"

Πουλόπουλος Γιάννης Βιογραφικό

Βιογραφία
poulopoulos-001  Ο Γιάννης Πουλόπουλος γεννιέται στις 27 Ιούνη του 1942 στην Kαρδαμύλη της Μάνης. Οι γονείς του όμως πολύ γρήγορα μετακομίζουν στο Περιστέρι κι έτσι μεγαλώνει στον Άγιο Ιερόθεο.
Η μητέρα του πεθαίνει νωρίς, προτού προλάβει να τη γνωρίσει, όταν ο τραγουδιστής είναι μόλις πέντε χρονών.
Με πατέρα εργάτη κι ένα μικρότερο αδελφό, αναγκάζεται να κάνει πολλές δουλειές από μικρός, κυρίως δουλεύει μπογιατζής στην οικοδομή. Του αρέσει το ποδόσφαιρο (παίζει μάλιστα στον "Ατρόμητο" και στον "Άγιο Ιερόθεο"), ο κινηματογράφος και το τραγούδι.
Οι κακές φωνές που ακούει από το ραδιόφωνο αποτελούν κινητήριο δύναμη και μια σίγουρη απόδειξη του ταλέντου του. *
Το 1962 ηχογραφεί το πρώτο του τραγούδι σε 45άρι της His master's voice. Είναι ένα "συρτοτσιφτετέλι" του Πάνου Πετσά με τίτλο "Δως μου πίσω την καρδιά μου", στο οποίο δύσκολα κανείς θα αναγνωρίσει τη φωνή του Γιάννη Πουλόπουλου. Στην άλλη πλευρά ακούγεται το "Γεννήθηκα να σ' αγαπώ", επίσης του Πάνου Πετσά, με την Πόλυ Πάνου και τη Βούλα Γκίκα.
Το επόμενο τραγούδι που ηχογραφεί είναι το "Κορμί μου πονεμένο", που τελικά δεν κυκλοφορεί.

Μπορεί να μην τον έχει ανακαλύψει κάποιος από τις δισκογραφικές εταιρείες, αλλά οι άνθρωποι που τον γνωρίζουν, στη γειτονιά και στη δουλειά, τον παροτρύνουν να συνεχίσει με το τραγούδι. Κι ο ίδιος πιστεύει στις δυνατότητές του. Έτσι, αφήνει το πολύτιμο μεροκάματο και πηγαίνει στις ακροάσεις της  Columbia. Μάταια. Το πολυπόθητο ραντεβού δεν κλείνεται, ώσπου μια μέρα...
"Εκατό μεροκάματα θα έχασα, κάποια στιγμή φαίνεται βαρέθηκαν να με βλέπουν και μου έκλεισαν ραντεβού για ακρόαση μεζί με άλλους... σαράντα πέντε. Μέσα σε δυο ώρες 45 άτομα, σκέψου τι ξεπέταγμα έπεφτε... Παρακολουθούσα τους προηγούμενους από μένα οι οποίοι τραγούδαγαν όλα αυτά τα κλαψιάρικα, τους αμανέδες, τσιφτετέλια, ντάμπα-ντούμπα κ.λ.π. Πολύ κλάμα.

Όταν ήρθε η σειρά μου, λέω στους μουσικούς ότι θα πω ένα τραγούδι του Θεοδωράκη. Με κοιτάξανε καλά καλά... Ο Θεοδωράκης μόλις είχε έρθει κι ακόμα δεν είχαν συνειδητοποιήσει τη μορφή της μουσικής που ήθελε να παρουσιάσει. Κάποιοι μου το 'παν κιόλας: Εδώ δεν μπορούν να τραγουδήσουν ένα τσιφτετελάκι κι εσύ έρχεσαι να μας πεις...
"Μάνα μου και Παναγιά" , ή αυτό ήθελα να πω ή το "Παράπονο". Μέσα από το τζάμι του στούντιο ήταν διάφοροι συνθέτες. Καλδάρας, Παπαϊωάννου, Τσιτσάνης και ο Θεοδωράκης... Ψηφίζανε ναι ή όχι για τον καθένα. Με το που τραγουδάω, βγαίνει ο ψηλός και λέει: Σας κάνει δεν σας κάνει, τον κάνω εγώ τραγουδιστή για πάρτη μου." *

 Το 1963 λοιπόν, ο Μίκης Θεοδωράκης του δίνει τρία τραγούδια για να τα ερμηνεύσει στο θεατρικό έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη "Η γειτονιά των αγγέλων".
Το έργο παρουσιάζεται στο θέατρο Ρεξ με πρωταγωνιστές τη Τζένη Καρέζη και το Νίκο Κούρκουλο. Η ανταπόκριση του κοινού δεν είναι η αναμενόμενη κι έτσι η παράσταση "κατεβαίνει" γρήγορα.
Στο μεγάλο δίσκο που κυκλοφορεί με τα τραγούδια της παράστασης (με το Γιώργο Ζαμπέτα στο μουζούκι), συμμετέχει και ο Πουλόπουλος, με τα τραγούδια "Δόξα τω Θεώ" και το "Ψωμί είναι πάνω στο τραπέζι", ενώ ηχογραφεί σε 45άρι και το "Στρώσε το στρώμα σου για δυο".

Τα τραγούδια ηχογραφούνται ένα χρόνο μετά στην ίδια εταιρεία, και από το Γρηγόρη Μπιθικώτση... ο οποίος ήταν ίσως και η αιτία που ο Γιάννης Πουλόπουλος διέκοψε τη συνεργασία του με την Columbia. Συνεργάζεται τώρα με τη Lyra του Αλέκου Πατσιφά.
Τραγουδά στα "Ξημερώματα" με την Καίτη Γκρέυ.
Από το 1964 ως το 1966 υπηρετεί τη θητεία του.
Επιστρέφοντας τραγουδά στις μπουάτ της Πλάκας και γίνεται ένας από τους πρωταγωνιστές του Νέου Κύματος και ως δημιουργός ηχογραφώντας πολλά 45άρια.

Το 1965 τραγουδά τέσσερα τραγούδια του πρωτοεμφανιζόμενου Μάνου Λοΐζου (Νύχτα, μικρή αρχόντισσα", "Το φεγγάρι έρημο", "Καράβια αλήτες", "Μικρός ο κόσμος γύρω μου") και κάνει μεγάλη επιτυχία με το τραγούδι του Σταύρου Κουγιουμτζή "Μη μου θυμώνεις, μάτια μου".

  Το 1966 αρχίζει να εμφανίζεται στον κινηματογράφο: "Οι στιγματισμένοι", "Ντάμα σπαθί", "Ο τετραπέρατος". Την ίδια χρονιά γνωρίζεται με το Μίμη Πλέσσα στην ταινία "Οι θαλασσιές οι χάντρες". Από τότε η φωνή του, αλλά και η παρουσία του με την κιθάρα, γίνεται μουσικό σήμα κατατεθέν των μιούζικαλς, στα οποία ερμηνεύει τραγούδια που κάνουν, μέχρι και σήμερα, μεγάλη επιτυχία με τη φωνή του.
Τη Μεγάλη Δευτέρα τραγουδά, μαζί με τη Μαρία Φαραντούρη και το Δημήτρη Μητροπάνο, στο Παλλάς, στη συναυλία του Μίκη Θεοδωράκη. *
Τραγουδά, σε πρώτη εκτέλεση, το "Ακκορντεόν" του Γιάννη Νεγρεπόντη και του Μάνου Λοϊζου, στην ταινία "Αθήνα, πόλη χαμόγελο".

Το 1967 κυκλοφορεί τον πρώτο του μεγάλο δίσκο, "Πουλόπουλος 1" με επιλογές από τραγούδια γνωστών δημιουργών της εποχής, αλλά και δικά του, που έχουν κυκλοφορήσει προηγούμενα σε 45άρια.
Το 1968 τραγουδά στο Καν Καν με τη Ρένα Κουμιώτη, το Στράτο Διονυσίου και το Λευτέρη Μυτιληναίο.

Το 1969 τραγουδά στην Αθηναία με τη Ρένα Κουμιώτη. Είναι η χρονιά του "Δρόμου", της μεγάλης επιτυχίας, του πρώτου χρυσού δίσκου, που έμελλε να κατακτήσει και τις επόμενες γενιές.
Την ίδια χρονιά εμφανίζονται στο θέατρο Ρεξ, στο θεατρικό έργο με τα τραγούδια του Δρόμου. Στην παράσταση, χωρίς μικρόφωνο, τραγουδούν δυο επιπλέον τραγούδια, "κομμένα" από τη λογοκρισία: "Έξι άντρες" και "Μίλα μου για τη λευτεριά". Οι θεατές σπεύδουν να τα ακούσουν και ξεσπούν κάθε φορά σε χειροκροτήματα, όμως τέσσερις μήνες μετά η παράσταση κατεβαίνει.

Μετά την επιτυχία του "Δρόμου" όλες οι εταιρείες θέλουν στο δυναμικό τους το Γιάννη Πουλόπουλο, όμως ο Αλέκος Πατσιφάς ξέρει πώς να κρατήσει τον τραγουδιστή στη Lyra: του δίνει συνέχεια τραγούδια! Αυτό αρέσει στον Πουλόπουλο: να ηχογραφεί στο στούντιο. Έτσι, από το 1969 μέχρι και το 1971 τραγουδά σε δέκα μεγάλους δίσκους και σε πολλά 45άρια!

Ο ίδιος ο Πουλόπουλος δηλώνει αργότερα (1987) πως ήταν λάθος η ηχογράφηση τόσων τραγουδιών, αλλά και πως μερικά από αυτά ήταν κλασσικά.
Και δεν έχει άδικο. Στην πληθώρα των τραγουδιών, που κανένα δεν είναι ερμηνευμένο πρόχειρα, θα βρει κανείς, εκτός από αυτά του κινηματογράφου και άλλα, πιο "δύσκολα", που κατάφερε να τα ερμηνεύσει χωρίς να "αλλοιώσει" τη χαρακτηριστική φωνή του, χωρίς να "προδώσει" το περιεχόμενό τους, αποδεικνύοντας το εύρος του ταλέντου του.

Στα τέλη της δεκαετίας του '60 τραγουδά στο ραδιόφωνο, με την ορχήστρα του Ε.Ι.Ρ., "Τα δειλινά", ταυτισμένα με τη φωνή της Βίκυς Μοσχολιού. Η ερμηνεία του δίνει μια άλλη διάσταση στο τραγούδι, εντελώς αποδεσμευμένη από τη γνωστή και... υπέροχη!

Το 1971 εκδίδει την ποιητική συλλογή "Τετράδιο".
ποίημα "ο Τραγουδιστής":
Είμαι ένας τραγουδιστής
πα' να πει μαστιγώνουν το μυαλό μου κηλίδες  
Είμαι ο τραγουδιστής,
πα' να πει ο μισός είμαι για σας και ο μισός είμαι γι' αυτούς
Για μένα μια σκούρα κηλίδα στον τοίχο
θα μπορούσε να 'ναι μια μύγα μπαΐλντισμένη στο κατακαλόκαιρο
είτε η μάχη του Αούστερλιτς στον τοίχο της Παγκόσμιας Ιστορίας
Μόνος μου είμαι, διάολε... *

Το 1973, λίγο πριν την ηχογράφηση του δίσκου "Μουσικόραμα Ζαμπέτα", φεύγει στην Ευρώπη για να αποφύγει τη σύλληψη από τη δικτατορία, μια και ο δίσκος "Μίλα μου για τη λευτεριά" έχει απαγορευτεί και το "Πάμε για ύπνο, Κατερίνα" έχει χαρακτηριστεί αντιστασιακό!

Το 1975 ηχογραφεί τον τελευταίο του δίσκο στη Lyra, τα "12 ρεμπέτικα" και ξεκινά μια νέα καριέρα στη Minos, στην οποία και παραμένει ως το 1989. Το ρεπερτόριό του, που τώρα περιλαμβάνει κυρίως ξένες διασκευές, βρίσκει μεγάλη ανταπόκριση και κάνει τους δίσκους χρυσούς.

Το 1983 εμφανίζεται στο Ζυγό με τη Ρένα Κουμιώτη. Κυκλοφορεί ακόμη μία ποιητική συλλογή: "Ταξίδι στο κέντρο της γης".
 Το 1985 παντρεύεται τη Μπέττυ Κοκκινάκη και αποκτούν μια κόρη.
 Από το 1992 ως το 1997 αποφασίζει να μείνεις εκτός δισκογραφίας και εμφανίζεται σε κέντρα.

Το 1997 επιστρέφει στη Lyra και κυκλοφορεί το δίσκο "Του τραγουδιού το βλέμμα" με δυο τραγούδια έκπληξη. Πρόκειται για τα "Αφού μου 'φυγες εσύ" και "Πάλι μεθυσμένος", που ποτέ δεν είχαν ηχογραφηθεί και είχαν ακουστεί μόνο σε ταινίες της δεκαετίας του '70.

Το 1998 κυκλοφορεί το δίσκο "Ζωντανή επαφή", με ζωντανές ηχογραφήσεις από την Πύλη Αξιού. Οι εμφανίσεις του εκεί είναι και οι τελευταίες.

Το 1999 κυκλοφορεί τον τελευταίο του δίσκο, "Στα όνειρά μου περπατώ".
Ζει μακριά από τις πίστες και τη δισκογραφία, γράφοντας και ζωγραφίζοντας, προσπαθώντας να ξεπεράσει κάποια προβλήματα στην υγεία του.

Δισκογραφία
1967 Γιάννης Πουλόπουλος 2 (Lyra)
1967 Γιάννης Πουλόπουλος 1 (Lyra)
1968 Γιάννης Πουλόπουλος 3 (Lyra)
1969 12 τραγούδια του Lorca (Lyra)
1970 Γιάννης Πουλόπουλος 4 (Lyra)
1971 Εμιλιάνο Ζαπάτα (Lyra)
1973 Λαϊκό μουσικόραμα Ζαμπέτα (Lyra)
1974 Ο Γιάννης Πουλόπουλος τραγουδά Μίκη Θεοδωράκη (Lyra)
1975 12 Ρεμπέτικα (Lyra)
1976 Τα τραγούδια της ξενητειάς (ΜΙΝΟS)
1977 Αγάπα με (ΜΙΝΟS)
1977 Τα άλλα τραγολυδια (Lyra)
1979 Το δάκρυ μας σταλιά σταλιά (Lyra)
1979 Αν γυρίσεις,αν... (ΜΙΝΟS)
1980 Δεν ξεχνιέσαι (ΜΙΝΟS)
1981 Εγώ για σένα τραγουδάω (ΜΙΝΟS)
1982 Μια φορά θυμάμαι (ΜΙΝΟS)
1983 Και τώρα πες μου... (ΜΙΝΟS)
1985 Χάρτινες καρδιές (ΜΙΝΟS)
1986 Όπου πας θα πάω... (ΜΙΝΟS)
1986 Στα μεγάλα ταξίδια (ΜΙΝΟS)
1989 Οι μεγαλύτερες επιτυχίες του (ΜΙΝΟS)
1989 Μια ζωή τραγούδια (ΜΙΝΟS)
1997 Του τραγουδιού το βλέμμα (Lyra)
1998 Ζωντανή επαφή (Lyra)

ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ : Συμμετοχές

1967 Μια κυρία στα μπουζούκια (Lyra)
1967 Οι θαλασσιές οι χάντρες (Lyra)
1968 Ανθολογία Β (Lyra)
1968 Γοργόνες και μάγκες (Lyra)
1968 Η Ελένη του Μάη (Lyra)
1969 Ο δρόμος (Lyra)
1970 Ερωφίλη (Lyra)
1970 Μέρες του καλοκαιριού (Lyra)
1971 Ο κήπος (Lyra)
1972 11 Λαϊκά τραγούδια του Γιάννη Ρίτσου (Lyra)
1973 Θάλασσα πικροθάλασσα (Lyra)
1974 Μίλα μου για τη λευτεριά (Lyra)
1995 Το θαλασσινό τριφύλλι/Οι ώρες (Lyra)

Αλλαγιάννη Βάσω Βιογραφικό

vaso alagiani 001Πλάι στο Μάνο Λοίζο αλλά και αργότερα στο Νότη Μαυρουδή, έμαθε μουσική και άρχισε να γράφει τα δικά της τραγούδια. Ακούγοντας τα τραγούδια αυτά οι δάσκαλοι αλλά και εμπνευστές της, την παρακίνησαν να ασχοληθεί επαγγελματικά με τη μουσική. Αξίζει να σημειωθεί πως μέσα σε εκείνα τα πρώτα τραγούδια που έγραψε υπήρχαν διαμάντια όπως ο «Γλάρος» (το ερμήνευσε αργότερα ο Μανόλης Λιδάκης).


Η πρώτη δισκογραφική της δουλειά είχε τρομερή απήχηση στο κοινό. Ήταν το «Χαράτσι» (1982), όπου σε στίχους του Μανόλη Ρασούλη έγραψε τον «Υδροχόο» και το «Λεμόνι στην Πορτοκαλιά», για τη φωνή του Νίκου Παπάζογλου.Η μεγάλη επιτυχία του τρίπτυχου Αλλαγιάννη, Ρασούλη, Παπάζογλου έφερε ακόμη δύο δίσκους, τα «Σύνεργα» (1990) και το «Στο Λυκαβηττό» (1991), με το τραγούδι «Αχ Ελλάδα» να γίνεται ο ύμνος που αγγίζει την ψυχή του σύγχρονου Έλληνα.
Η Βάσω Αλλαγιάννη καταξιωμένη πλέον, συνεργάζεται δισκογραφικά με το Μανόλη Λιδάκη
(«4 κύκλοι τραγουδιών», 1995), τη Βούλα Σαββίδη («Το φίλημα του χρόνου» 1992), την Πίτσα Παπαδοπούλου («Με τα μάτια κλειστά», 1994, με το τραγούδι «Πού πάει η αγάπη όταν φεύγει»), το Σταύρο Λογαρίδη («Ονειρεμένες πολιτείες», 1996), τη Χαρούλα Αλεξίου («Παράξενο Φως», 2000), το Δημήτρη Μπάση («Μιλάω Χρόνια», 2000) και άλλους (από το 92 γράφει η ίδια και τους στίχους).
Τα τραγούδια της έχουν γίνει σημεία αναφοράς στην ελληνική δισκογραφία, με αποτέλεσμα να συμπεριλαμβάνονται στο ρεπερτόριο ζωντανών εμφανίσεων ερμηνευτών και από τις δύο όχθες του ελληνικού τραγουδιού. Η ίδια έχει παρουσιάσει τη δουλειά της στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με σημαντικότερη στιγμή τη συναυλία στο Λυκαβηττό με το Μανόλη Ρασούλη.
Η Βάσω Αλλαγιάννη έρχεται τώρα με το δίσκο “Svarno” (το alter ego της) να κάνει μια απογραφή αλλά ταυτόχρονα και μια εκ βαθέων εξομολόγηση. Είναι το απαύγασμα μιας μεγάλης θητείας στο ελληνικό τραγούδι.
Λέει η ίδια για το δίσκο:

«Κλείνοντας 22 χρόνια με τα τραγούδια μου, αισθάνθηκα την ανάγκη να ηχογραφήσω κάποιες μουσικές μου. Μερικές από αυτές είναι από παλαιότερα τραγούδια μου. Κάποιες άλλες τις έγραψα πρόσφατα, για αυτό το δίσκο, με το όνομα Svarno. Ο δίσκος περιέχει δεκαεφτά κομμάτια και σε δύο από αυτά, εν είδος τραγουδιού, για πρώτη φορά ηχογραφείται η φωνή μου, στο «Βοτσαλάκι» και στο «Πολυαγαπημένε μου».
Η εμπειρία της παραγωγής ήταν πολύ σημαντική για μένα, έμαθα πολλά καινούρια πράγματα. Επίσης η συνεργασία μου με το Ματί Παλαιολόγο, η έμπνευση και η εμπιστοσύνη σε συναγωνισμό κάθε στιγμή, με έκανε να μη θέλω να τελειώσει ποτέ αυτή η συνεργασία. Έτσι λοιπόν σκέφτομαι να το ξανακάνω!
Η διάθεση, ο τρόπος και η καταπληκτική ενέργεια των μουσικών που έπαιξαν στο δίσκο με γέμισε χαρά και εμπιστοσύνη. Ευχαριστώ όλους όσους συμμετείχαν στο Svarno και εσάς που θα το ακούσετε και θα το ταξιδέψετε.»

vaso alagiani 002

Radio GreekSound Live

radio 200
Δεύτερο Πρόγραμμα

 

Facebook

Twitter

Ισπανοί μαθητές: «Ευχαριστούμε Ελλάδα..»

Ελληνική Μουσική και Όργανα

Νταούλι

Νταούλι

Ελληνικά λαϊκά μουσικά όργανα Μεμβρανόφωνα Νταούλι Γνωστό ήδη από τους...

I am Greek and i wanna go home

mousikorama elliniko



giatroi-tou-kosmou

mousikorama xamogelo
xamogelo tou padiou

cambia

Επισκέπτες Online

We have 707 guests and no members online

Προτεινόμενες Ειδήσεις

Συνέντευξη Σοφίας Καραχάλιου

Συνέντευξη Σοφίας Καραχάλιου

Κι εκεί που κάποιοι διατείνονται μετά βδελυγμίας ότι οι νέοι δεν ονειρεύονται, δεν διεκδικούν, δεν αγαπούν, έρχονται οι μαγικοί στίχοι...

Μαρία Μαρκεσίνη Συνέντευξη

 Μαρία Μαρκεσίνη Συνέντευξη

H εκ Κεφαλληνίας ορμώμενη (για να χρησιμοποιήσω την ξεχασμένη υπηρεσιακή καθαρεύουσα…..) Μαρία Μαρκεσίνη αποτελεί ιδιαίτερη περίπτωση μουσικού ταλέντου. Με εντυπωσιακές...

Συνέντευξη Αφεντούλα Ραζέλη

Συνέντευξη Αφεντούλα Ραζέλη

Χρόνια τώρα την βλέπω να κάνει το εξής: Ανεβαίνει στη σκηνή διστακτικά, με μία δυσεύρετη συστολή, έτσι που σου ’ρχεται...

Συνέντευξη

Συνέντευξη Σοφίας Καραχάλιου

Συνέντευξη Σοφίας Καραχάλιου

Κι εκεί που κάποιοι διατείνονται μετά βδελυγμίας ότι οι νέοι δεν ονειρεύονται, δεν διεκδικούν, δεν αγαπούν, έρχονται οι μαγικοί στίχοι...

Άρθρο περί μουσικής....

Είκοσι χρόνια χωρίς τον Μάνο

Είκοσι χρόνια χωρίς τον Μάνο

«Θέλω να απαλλαγώ από όλες τις εφήμερες και μάταιες απολαύσεις που με έδεναν τόσο καιρό με το χώμα, με τη...

Νέα κυκλοφορία

Ο Νοέμβρης των ματιών της Απόλλων Κουσκουμβεκάκης

Ο Νοέμβρης των ματιών της Απόλλων Κουσκουμβεκάκης

Απόλλων ΚουσκουμβεκάκηςΟ Νοέμβρης των ματιών της «Ο Νοέμβρης των ματιών της» είναι ο τίτλος της νέας δισκογραφικής δουλειάς του Απόλλωνα Κουσκουμβεκάκη...

Βιβλία

 «Το Χειμωνόσπιτο»

«Το Χειμωνόσπιτο»

«Το Χειμωνόσπιτο» (εκδ.Καλέντης) Αυτές τις μέρες κυκλοφόρησε στα βιβλιοπωλεία το παιδικό βιβλίο του Δημήτρη Κάσσαρη «Το Χειμωνόσπιτο» (εκδ.Καλέντης).Είναι...

Δελτία ενημέρωσης

Εγγραφείτε στην λίστα ενημέρωσης στην ιστοσελίδα www.mousikorama.gr μείνετε ενημερώμενοι για τα μουσικά νέα, συνεντεύξεις και μουσικά άρθρα.

Radio Greek Sound Live

{source}
<center> <script type="text/javascript" src="http://widget.live365.com/widget/js/widget.js" charset="utf-8"></script><object id="live365Player" classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" codebase="http://fpdownload.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=9,0,124,0" width="200" height="330" align="middle"><param name="allowScriptAccess" value="always" /><param name="bgcolor" value="#888888" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="movie" value="http://widget.live365.com/widget/widget.swf" /><param name="FlashVars" value="Widget_Server=widget.live365.com/widget/&p=argonautis&site=web&stationBroadcaster=argonautis&wId=136F7D5288CBADB3FC83A333&startPage=0&autoPlay=0&style=1&hasPurchase=1&transparent=0&bgPic=http://www.mousikorama.gr/images/icon/radio_200.png&codeType=0" /><param name="quality" value="high" /><embed name="live365Player" src="http://widget.live365.com/widget/widget.swf" wmode="transparent" FlashVars="Widget_Server=widget.live365.com/widget/&p=argonautis&site=web&stationBroadcaster=argonautis&wId=136F7D5288CBADB3FC83A333&startPage=0&autoPlay=0&style=1&hasPurchase=1&transparent=0&bgPic=http://www.mousikorama.gr/images/icon/radio_200.png&codeType=0" quality="high" width="200" height="330" align="middle" allowScriptAccess="always" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" bgcolor="#888888" /></object> </center>
{/source}

Radio Greek Sound Νέα